نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس، خواستار تقویت فرستنده‌های دیجیتالی در روستاهای تفرش شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، عباس صلاحی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی، اظهار داشت: صدا و سیما رسانه‌ایاست که بسیاری از واقعیت‌های جامعه و زندگی مردم را منعکس کرده و پیام مردم را به گوش مسئولین می‌رساند.

وی افزود: تنوع برنامه‌های خبری و تولیدی صدا و سیمای استان برای بسیاری از مخاطبان جذاب بوده و موجب رضایتمندی مردمی شده که این مهم نشانه عملکرد مثبت و رو به جلو این مرکز است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در عصر حاضر که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدد افزایش تحریم‌ها یا بر هم زدن نظم جامعه با حربه جنگ نرم هستند و در صدر برنامه‌های خود فرهنگ و تمدن این ملت را نشانه گرفته‌اند رسانه به ویژه صدا و سیما در مقابله با این جنگ نرم نقش موثری ایفا کرده و موجب جلوگیری از هجمه‌های دشمن شده است.

وی از صدا و سیما به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین نام برد و گفت: حضور نمایندگان در برنامه‌های مختلف موجب ارتباط نمایندگان با مردم در حوزه انتخابیه خود می‌شود و از رسالت‌های مهم صدا و سیما رساندن صدای مردم به گوش مسئولین است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس همچنین به مشکل آنتن‌دهی بسیاری از روستاهای تفرش اشاره و اضافه کرد: با همکاری و پیگیری‌های مدیر کل صدا و سیما استان امیدواریم فرستنده دیجیتال ایستگاه‌های روستایی تقویت شود./س
/
برچسب ها: فرستنده ، دیجیتال ، تفرش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.