معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 5 از برگزاری جشن‌های پیامبر رحمت و مهربانی در این منطقه به مناسبت میلاد حضرت محمد(ص) خبر داد.

خسروی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه به مناسبت میلاد با سعادت نبی اکرم، برنامه‌های گسترده‌ی آموزشی و فرهنگی متنوعی در این منطقه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به این‌که برگزاری جشن‌های با شکوهی با عنوان " پیامبر رحمت و مهربانی " از جمله‌ی این برنامه‌هاست، افزود: این جشن‌ها در سطح نواحی هفت‌گانه برگزار خواهد شد.

خسروی همچنین از همکاری و هماهنگی مدیران محلات با اداره فرهنگی سخن گفت و افزود: مدارس، مساجد و سراهای محلات میزبان شهروندان برای حضور در این جشن‌ها هستند.

وی سخنرانی مذهبی، مراسم مولودی خوانی، همایش آشنایی با سیره پیامبر اکرم و همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی را از برنامه‌های پیش بینی شده در جشن‌های پیامبر رحمت و مهربانی است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در پایان از برگزاری برنامه‌هایی ویژه‌ی قشر جوان و نوجوان خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌ها و مسابقات ورزشی و هنری در مدارس، بوستان‌های پر تردد و مراکز فرهنگی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده به همین مناسبت است.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: پیامبر ، شادی ، برگزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار