مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: "مسکن مهر" بازهم گران شد/ اينبار گرانی برای جبران خسارت "ساختمان‌سازان"، شرکت گاز در قبال حوادث ناشی از گاز در داخل منازل مسکونی وظیفه‌ای ندارد یوسفی پور گفت: شرکت گاز در خصوص کنترل کیفی و تايید لوله کشی داخلی گاز منازل وظیفه ای ندارد ، کاهش ارزش "فلزات طلایی" در بازار/ "دلار" 2958 تومان و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

افزایش تولید، "خودرو" را ارزان می‌کند/ روند نزولی" تورم" به منزله توقف گرانی نیست

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/10/25/1931967_782.jpg

 تقوی با بیان اینکه افزایش تولید موجب کاهش قیمت می‌شود، گفت: با توجه به اینکه از آذر ماه تولید خودرو روند افزایشی یافته است می‌توان انتظار کاهش هزینه سربار تولیدکنندگان و در پی کاهش قیمت خودرو را داشت.

کاهش ارزش "فلزات طلایی" در بازار/ "دلار" 2958 تومان

امروز بازار سکه با کاهش قیمتها در بازار طلا و ارز قدری از قیمتهای کسب شده عقب نشست و ارزش سکه بهار آزادی را به 870 هزار تومان رساند.

استقبال شرکت‌های "کره"‌ای از لغو تحریم‌های ایران/ بازرگانان کره‌ای در حال برنامه‌ریزی
 یکی از خبرگزاری‌های کره جنوبی طی گزارشی از استقبال شدید تجار کره‌ای برای افزایش همکاری‌ها با ایران خبر داد.

ضرورت افزايش سرمايه "بانك توسعه صادرات"

 مدير عامل بانك توسعه صادرات با تاکيد بر ضرورت افزايش سرمايه گفت : اين بانک تخصصي همواره منافع ملي را در اعطاي تسهيلات و حمايت از صادرات بر منافع بنگاهي ، برتر دانسته است.

افزایش تولید، "خودرو" را ارزان می‌کند/ روند نزولی" تورم" به منزله توقف گرانی نیست

تقوی با بیان اینکه افزایش تولید موجب کاهش قیمت می‌شود، گفت: با توجه به اینکه از آذر ماه تولید خودرو روند افزایشی یافته است می‌توان انتظار کاهش هزینه سربار تولیدکنندگان و در پی کاهش قیمت خودرو را داشت.

سرمايه گذاري 20 ميليون دلاري براي تجهيز آزمايشگاه ها و كنترل كيفيت "كاتاليست"/ مصرف بيش از 5هزار تن كاتاليست در كشور
 رييس پژوهشكده كاتاليست و نانو فناوري پژوهشگاه صنعت نفت گفت: طي سال هاي گذشته حدود 20 ميليون دلار براي تجهيز آزمايشگاه ها و پايلوت هاي كنترل كيفيت كاتاليست هاي پرمصرف صنايع پالايش نفت ، گاز و پتروشيمي هزينه شده است.

تأخیر پرواز بوشهر مسافران را کلافه کرد

مسافران پرواز تهران بوشهر به شماره پرواز 409 از ساعت 5 صبح در فرودگاه سرگردان هستند.

شرکت گاز در قبال حوادث ناشی از گاز در داخل منازل مسکونی وظیفه‌ای ندارد یوسفی پور گفت: شرکت گاز در خصوص کنترل کیفی و تايید لوله کشی داخلی گاز منازل وظیفه ای ندارد

 اما در صورت بروز مشکل موضوع را به شرکت گاز اطلاع دهند و ناایمن بودن گاز داخلی منزل از طریق نظام مهندسی اثبات شود گاز منزل مسکونی مربوطه تا زمان رفع مشکل قطع می شود.

"مسکن مهر" بازهم گران شد/ اينبار گرانی برای جبران خسارت "ساختمان‌سازان"
 در حالی که معاون وزير راه و شهرسازی بارها افزايش قيمت مسکن مهر را منتفی اعلام کرده بود ، در هفته گذشته محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی از برخورد با انبوه سازانی که نسبت به افزايش قيمت مسکن مهر کرده بودند خبرداد و گفت: تا اطلاع ثانوی قيمت مسکن مهر افزايش نمی يابد.

"تردد جاده ای" با 3 درصد افزایش، از مرز 6 میلیون گذشت/ "آزاد راه تهران- کرج" پرتردد ترین محور کشور
طي 24 ساعت گذشته، كل تردد ثبت ‌شده در محورهاي برون‌ شهري كشور، تعداد 6313553 وسيله نقليه بوده كه نسبت به روز قبل آن 3 درصد افزایش را نشان مي‌دهد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار