مدیرعامل استقلال که در آستانه هفتادوهشتمین دربی پایتخت در تمرین استقلال حضور پیدا کرده بود، به شدت مورد تشویق شدید بیش از 300 هوادارنی قرار گرفت که این نوبت تمرینی را از نزدیک نظاره گر بودند.

به گزارش گروه ورشي باشگاه خبرنگاران، فتح اله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال، عصر امروز در محل تمرین آبی پوشان در کمپ زنده یاد حجازی حضور یافت.

مدیرعامل استقلال که در آستانه هفتادوهشتمین دربی پایتخت در تمرین استقلال حضور پیدا کرده بود، به شدت مورد تشویق شدید بیش از 300 هوادارنی قرار گرفت که این نوبت تمرینی را از نزدیک نظاره گر بودند. هواداران استقلال با سر دادن شعارهایی، دکتر فتح الله زاده را تشویق می کردند و این در حالی بود که اعضای کادرفنی و بازیکنان استقلال هم استقبال بسیار گرمی از مدیرعامل باشگاه داشتند.

در ادامه نیز هواداران پرشور استقلال امیر قلعه نویی را نیز مورد تشویق شدید خود قرار دادند.
 
*پا به توپ شدن قلعه‌نویی و حضور فتح‌اله‌زاده در تمرین استقلال
    
تمرین امروز استقلال از ساعت 15 در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد که با حواشی زیر همراه بود.

تمرین امروز استقلال از ساعت 15 در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد که با حواشی زیر همراه بود:

*حدود 300 هوادار از نزدیک شاهد تمرین امروز استقلال بودند.

*علی فتح‌اله‌زاده، مدیرعامل استقلال امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی حاضر شد و مورد استقبال بی‌نظیر هواداران، کادرفنی و بازیکنان قرار گرفت. مدیرعامل استقلال دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و به این نکته مهم تاکید داشت که با وجود روحیه بالای تیم پرسپولیس، این استقلال است که برنده دربی خواهد بود. فتح‌الله‌زاده در ادامه حضور در کمپ از آخرین فعالیت‌های انجام شده در محل تمرین استقلال بازدید کرد.

*منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی، علی نظری‌جویباری، رضا حسن‌زاده و سیروس دین‌محمدی امروز از نزدیک‌ تمرین آبی‌پوشان را تماشا کردند.

*بعد از صحبت‌های دکتر فتح‌الله‌زاده بازیکنان ابتدا به دویدن دور زمین پرداخته و سپس کارهای تاکتیکی را زیرنظر مجید صالح پشت‌سر گذاشتند. سپس در سه گروه به تمرین آقا وسط پرداخته که در این آیتم امیر قلعه‌نویی هم پا به توپ شد.

*احمد جمشیدیان و بوبکرکبه به دلیل آسیب‌دیدگی حضور نداشتند.

*با شروع تمرینات تاکتیکی استقلال امیر قلعه‌نویی از هواداران خواست تا محل تمرین را ترک کنند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: استقلال ، تمرین ، فتح اله ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار