کارشناس فوتبال درخصوص شهرآورد گفت: سرخابی‌ها نباید با صدور بیانیه تیشه به ریشه یکدیگر بزنند.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: سرخابی‌ها نباید با صدور بیانیه تیشه به ریشه يکديگر بزنند و این طور یکدیگر را زیر سوال ببرند.

وی در ادامه افزود: کری خوانی باید در زمین توسط بازیکنان صورت گیرد نه این که باشگاه‌ها علیه یکدیگر بیانیه صادر کنند.

پیشکسوت استقلال درخصوص جدایی نکونام از استقلال و وضعیت آبی‌های پایتخت عنوان کرد: جدایی نکونام صد در صد در بازی با پرسپولیس بر بازی استقلال تأثیرگذار است و نبود وی محسوس خواهد بود. نکونام بازیکن باتجربه و تأثیرگذاری در تیم استقلال بود و استقلال با از دست دادن نکونام به مشکل خواهد خورد.

وی درخصوص جدایی منتظری نیز چنین گفت: جدایی پژمان منتظری هم بر بازی استقلال تأثیرگذار است چرا که وی هم از بازیکنان باتجربه و خوب تیم ملی و استقلال بود که شاید استقلال در نبود وی نیز به مشکل بخورد.

پاشازاده درخصوص وضعیت سرخابی‌ها تصریح کرد: وضعیت پرسپولیس نسبت به استقلال بهتر است چرا که استقلال 2 بازیکن خوب و با تجربه‌ خود را از دست داده و باید جایگزین خوب برای این دو تیم انتخاب کند.

پیشکسوت استقلال در ادامه بیان کرد: انگیزه و جوانی پرسپولیس در دربی و تثبیت صدرنشین برای استقلال برگ برنده 2 تیم و شانس هر کدام برای پیروزی 50-50 است.

پاشازاده درخصوص تمایل استقلال برای تساوی کردن این بازی و تثبیت صدرنشین عنوان کرد: استقلال با 1 امتیاز هم در صدر باقی می‌ماند ولی امیدوارم استقلال با تفکر تساوی به میدان نرود و بازی هجومی از سوی هر دو تیم شاهد باشیم.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بازی روز جمعه به خوبی برگزار شود و هر 2 تیم بازی بسته و کسل کننده‌ای را دستور کار خود قرار ندهند تا تماشاگران نیز بازی خوب و پر جنب‌وجوش را شاهد باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار