رئیس اداره آموزش‌های شهروندی از اعزام کودکان خانه‌های کودک سراهای محلات به جشنواره بازی و سرگرمی و آموزش کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران نادیا طاری رئیس اداره آموزش‌های شهروندی منطقه هفت گفت: کودکان منطقه7 از پنجمین نمایشگاه بازی، سرگروی و آموزش کودک و نوجوان بازدید کردند.

وی افزود: آموزش‌های مداوم، مستمر و متناسب با نیازهای جامعه در راستای بهبود کیفی زندگی شهروندان امری لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد یکی از راه‌های رسیدن به شهری پایدار و داشتن شهروندانی مسئولیت پذیر، آموزش در سنین پایین بوده و این نوع آموزش نه تنها از هزینه کمتر بخوردار است بلکه اثر بخشی بیشتری را نیز به همراه خواهد داشت.

طاری اشاره کرد: با توجه به رویکرد مذکور و راستای تحقق این امر، اداره کل آموزش‌های شهروندی با مشارکت مؤسسه نشر شهر اقدام به برپایی نمایشگاه بازی، سرگرمی و آموزش کودک و نوجوان کرده تا از طریق استفاده از ابزارهای ملموس و عینی، کودکان با مفاهیم شهر، حقوق، تکالیف و مسئولیت شهروندی آشنا شوند.

وی در ادامه بیان کرد: کودکان خانه‌های کودک سراهای محلات نظام‌آباد، دهقان، بهار و دبستان به جشنواره مذبور اعزام گردیدند.

طاری اظهار داشت: در این نمایشگاه کودکان از غرفه‌های سرگرمی، آموزشی و تفریحی از جمله سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، جشنواره نمایش اسباب‌بازی‌های قدیمی شهر تهران، موزه تاریخ و فرهنگ کودک، مرکز آموزش سازمان فرهنگی شهرداری تهران، پارک آموزشی ترافیک،

معاونت حمل و نقل و ترافیک، غنچه ‌های شهر، سازمان مدیریت و پسماند، سازمان مدیریت بحران، پلیس راهور، شرکت شهر سالم، سازمان زیباسازی شهر تهران، سامانه مدیریت بهداشت و ایمنی و محیط زیست شهرداری تهران، فرهنگ ایمنی، شهر ایمن و ... دیدن کردند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: شهروند ، محلات ، نوجوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار