به گزارش
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛دکتر رنجبران رئیس شورای سیاستگذاری هشتمین کنفرانس بینالمللی برند؛در گفتگو با ستاد خبری این کنفرانس گفت:مهمترین موضوعاتی که در این کنفرانس قرار است بحث شود مسائلی از جمله فرهنگسازی و آشنا کردن فعالیت اقتصادی نسبت به برندو اهمیت آن، کاربرد و عناصر تشکیلدهنده برند مدیریت برند ، نحوه ایجاد برند ،تصویر برند ،هویت سازمانها و بنگاههای اقتصادی با برند چه رابطهای دارند؟ ،انواع شخصیتهای برند، مزایای برندشناسی و گسترش برند، کیفیت برند- جایگاهسازی برند ،ارتباط برند با موضوع بازاریابی و بازارسازی و.. است.
وی در ادامه عنوان کرد:برند تعریفی از عبارت نام نشان است که این تعریف عبارت و طرح ترکیبی است که موجب شناسا شدن خدماتی می شود که یک شرکت بر اذعان عمومی و تمایز شدن کالا و خدمات مشاوران دارد.
رنجبران افزود:عبارت برند از مجموعه تداعیکننده کارکردی و احساسی مردم نسبت به یک کالا و خدمات است. همچنین برند چیزی است که مصرفکننده وقتی میخرد بلکه یک محصول نمی خرد بلکه یک ارتباطی است که باعث می شود مصرف کننده از محصول حمایت کند.
وی تاکید کرد:امروز بحث برندسازی یک اصل بسیار مهم و ضروری برای بنگاهها است.در حقیقت مدیریت برند شامل یک طرح یا یک وعده است و بعد به اجرا درآوردن یک قول و سپس حفظ و پاسداشت وعده است.
برندسازی یعنی چیزی که ذهن و قلب مشتری را تسخیر می کندو یکی از کارگردهای برند سودمند، ایجاد سرقفلی و ارزش ویژه آن محصول است.
رئیس شورای سیاستگذاری هشتمین کنفرانس بینالمللی برند گفت:امروزه در دنیا برندسازی عنوان یک صلاح رقابتی است و تنها کسانی که میتوانند موفق باشند، که از این سلاح به خوبی استفاده کنند به عبارتی میتوان گفت امروزه نگاه به برند با نام تجاری اولویت تمام افراد کسب کار است .
هیچ کسب و کار موفقی بدون برندسازی معنا ندارد هر چقدر تنوع محصولات به بازار بیشتر شود توجه به معقوله برندسازی از اهمیت بیشتری برخوردار است. بازاریابی صحنه نبرد محصولات نیست بلکه صحنه نبرد برندهاست.
هشتمین کنفرانس بین المللی برند به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین کنفرانس علمی برند در ایران روزهای 11 و 12 اسفندماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار می گردد.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره های 86014259 – 86014264 – 86014273 و یا وب سایت رسمی WWW.IRANBRANDHOUSE.IR تماس حاصل فرمایند.