پس از مدت‌ها گمانه‌زنی درباره انتخاب گزینه‌های مختلف برای حضور در راس فرمانداری شهرضا در نهایت سید رضا عقدایی به این سمت منصوب شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، یکی از مباحثی که پس از برگزاری انتخابات 24 خرداد و خلق حماسه سیاسی از سوی ملت بزرگ ایران در محافل مختلف مطرح می‌شد، لزوم بررسی عملکرد مدیران و مسئولان دولت سابق و اعمال اصلاحات لازم در راستای تحقق خواسته‌های مطرح‌شده از سوی مردم در جریان انتخابات بود.

بر همین اساس در سطح شهرستان‌ها انتخاب عالی‌ترین نماینده دولت به عنوان یک موضوع اساسی در دستور کار قرار گرفت که شهرضا نیز به عنوان یکی از شهرستان‌های مهم استان اصفهان از این موضوع مهم مستثنی نبود.

از چند هفته گذشته و با نهایی شدن تصمیم مراجع قانونی درباره لزوم تغییر فرماندار شهرضا گزینه‌های متعددی در سطح محافل مطرح شد در نهایت نام یکی از گزینه‌ها به عنوان اصلی‌ترین نامزد برای تصدی این مسئولیت مطرح شد.

در نهایت پس از گمانه‌زنی‌های مختلف، سید رضا عقدایی که در اوایل دهه 80 سابقه سه سال حضور درخشان در راس فرمانداری شهرضا را در کارنامه خود داشته است به سمت سرپرست فرمانداری منصوب شد.

عقدایی متولد شهرستان اردستان است و از مفاخر برجسته استان اصفهان در حوزه مدیریت به شمار می‌رود که با سابقه 20 ماهه حضور در دوران دفاع مقدس به عنوان نیروی بسیجی و همچنین نائل شدن به  افتخار جانبازی حضوری فعال در آن دوران طلایی داشته است.

وی از سال‌های 61 تا 67 به عنوان رئیس مرکز گسترش خدمات در شهرستان‌های اردستان و نطنز فعالیت داشته است و بخشداری مرکزی اردستان به مدت 6 سال از دیگر سوابق این مدیر ارجمند به شمار می‌رود.

از دیگر سوابق مدیریتی عقدایی می‌توانیم به خدمت در سمت‌های معاونت فرمانداری اردستان و نطنز و همچنین شهردار منطقه پنج اصفهان به مدت چهار سال اشاره کنیم.

حضور در راس فرمانداری‌های اردستان و شهرضا که در مجموع به مدت 9 سال به طول انجامیده به عنوان یکی از درخشان‌ترین ادوار مدیریتی وی در سطوح مختلف اجرایی مطرح است.

از دیگر سوابق ارزنده وی می‌توانیم به حضور در راس شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10، مدیرعامل بنیاد توسعه تعاون و دبیری تعزیرات آرد و نان استان اشاره کنیم.

در طول هشت سال گذشته همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و مسئولان شهرضا حضور مردی از جنس عقدایی در شهرستان بوده است و انتظار داریم شاهد تحقق وحدت و هماهنگی در راستای رشد و توسعه همه‌جانبه شهرضا و تلاش برای جبران عقب‌ماندگی‌های دوران گذشته باشیم.

انتهای پیام/م
برچسب ها: فرمانداری ، شهرضا ، انتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روحي
۱۵:۰۳ ۲۸ دی ۱۳۹۳
باتشكراز فرماندار محترم شهرضا جناب اقاي سيدرضا عقدايي