در کمسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی منطقه 10 ، تغییر نام 3 معبر به نام شهدا مصوب شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، شورای نامگذاری با حضور عباس ندرلو قائم مقام منطقه ، نقی قلی زاده سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و مدیر روابط عمومی منطقه ، رستگار دبیر دبیران شورایاری ، پیرزاد نماینده ناحیه مقاومت بسیج مقداد و قهاری نماینده بنیاد شهید منطقه برگزار شد .
 
 در این جلسه عباس ندرلو قائم مقام منطقه با تاکید بر زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا گفت: ترویج فرهنگ ایثار وشهادت یکی از رویکردهای مدیریت شهری است و بر همین اساس نامگذاری معابر، خیابان‌ها و میادین با نام شهدا ، برای شناخت شهدا و اهداف آنان و رسیدن به کمال و معنویت بسیار موثر است .
 
 وی ادامه داد: شهدا هویت ما هستتد و امروزه وظیفه همگان به ویژه مسئولان است تا در راستای آشنایی نسل جوان و نسل های آینده با زندگی و اهداف شهدا اقدام کنند که به راستی نصب تمثال شهدا با ذکر نام و نام خانوادگی و بخشی از ویژگی های شاخص آن ها در حقیقت گامی موثر در تداوم انتقال ارزش های اصیل و معنوی ایثار و شهادت خواهد بود.
 
 قائم مقام منطقه در ادامه بر استفاده از ظرفیت شورایاری ها ، بسیج و بنیاد شهید برای نامگذاری معابر به نام شهدا تاکید کرد .
 
    گفتنی است در ادامه این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر ، مقرر شد کوچه اول واقع در خیابان صفدری ، کوچه شهید علی امینی به نام شهید بهنام اسلامی ، کوچه خلیفه واقع در خیابان هاشمی بین خیابانهای جیحون و کارون به نام شهید مهدی آقا مکاریان و کوچه حمام واقع در خیابان کمیل به نام شهید ابراهیم راه پیما تغییر نام یابد و برای تصویب نهایی به کمیته نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران ارسال شود  .
برچسب ها: شهدا ، اماکن ، مزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار