گزارش می رسد که فرانسوا اولاند، رییس جمهوری فرانسه از والری تریوایلر، که از یک هفته پیش بدلیل افسردگی در بیمارستان بستری است، عیادت کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، به نقل از شبکه یورونیوز؛ گزارش می رسد که فرانسوا اولاند، رییس جمهوری فرانسه از والری تریوایلر، زن دومی که بدون ازدواج در کنار او زندگی می کند عیادت کرده است.

 

تریوایلر از یک هفته پیش بدلیل افسردگی در بیمارستان بستری است.

 

این در حالی است که با افشا شدن جزئیات بیشتری از رابطه پنهانی آقای اولاند با ژولی گیه، هنرپیشه فرانسوی، علاقمندان به این ماجرا، بیش از پیش به سمت کیوسک های روزنامه فروشی می روند.

 

هفته نامه "کلوزر” که هفته گذشته از این راز پرده برداشت، در شماره روز جمعه خود افشا کرد که رابطه جنجال برانگیز این دو از دو سال پیش و در زمان مبارزات انتخاباتی آقای اولاند آغاز شده است.

 

 

آقای اولاند در مصاحبه مطبوعاتی آغاز سال نو، از اظهار نظر درباره زندگی خصوصی اش خودداری کرد اما ظاهرا این موضوع بیش از پیش برای مردم فرانسه جالب شده و عده ای معتقدند که این موضوع صرفا مسئله شخصی رئیس جمهوری فرانسه نیست.

 

یک شهروند پاریسی می گوید: "او فردی است که متعلق به مردم است و مفهومی ندارد که بگوییم این موضوع به زندگی شخصی او مربوط می شود. این موضوع به مردم فرانسه مربوط می شود و آنها باید بدانند که چه اتفاقی افتاده و او چگونه زندگی خود را اداره می کند.”

 

 

دیگری هم معتقد است: "از نظر من او فردی مثل بقیه است و ممکن است چنین اتفاقاتی در زندگیش بیفتد اما او اکنون فرانسه را نمایندگی می کند برای همین، طبیعی است که این موضوع جنجال برانگیز شود. اگر شخص دیگری این کار را می کرد، به چشم نمی آمد اما او رئیس جمهور است.”

 

 

همزمان، ژولی گیه شایعه حامله بودن خود از آقای اولاند را رد کرده است.

 

این هنر پیشه فرانسوی، ضمن شکایت از این هفته نامه بخاطر دخالت در زندگی خصوصی او، درخواست پنجاه هزار یورو غرامت کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.