چند سالی است که فیلم زندگی التون جان، خواننده و موزیسین انگلیسی در مرحله‌ پیش تولید قرار دارد و طی این مدت اغلب از تام هاردی به عنوانی یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای ایفای نقش جان یاد شده است.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، چند سالی است که فیلم زندگی التون جان، خواننده و موزیسین انگلیسی در مرحله‌ی پیش تولید قرار دارد و طی این مدت اغلب از تام هاردی به عنوانی یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای ایفای نقش جان یاد شده است. سرانجام ماه گذشته کمپانی فاکس فیچرز اعلام کرد که حضور تام هاردی، هنرپیشه انگلیسی و بازیگر نقش بین در شوالیه‌ی تاریکی بر می‌خیزد (کریستوفرنولان، 2012) در فیلم زندگی‌نامه‌ای التون جان قطعی شده است.

نام فیلم مرد موشکی برگرفته از نام یکی از ترانه‌های معروف خواننده است.

فیلمنامه را لی‌هال (بیلی الیوت، اسب جنگی) نوشته و مایکل گریسی هم کارگردانی آن را بر عهده دارد. این دو وعده داده‌اند که مرد موشکی نوع متفاوتی از فیلم‌های زندگی‌نامه‌ای باشد و به صورت درهم آمیخته به دوره‌های مختلف زندگی جان وارد شود و به زوایای پنهان آن بپردازد. خواننده‌ی انگلیسی هم از طریق شرکت شخصی‌اش راکت پیکچرز در تهیه‌ی فیلم نقش دارد و تعدادی از محبوب‌ترین ترانه‌های خود را هم برای استفاده در فیلم دوباره بازخوانی و ضبط می‌کند.

به گفته‌ی پیتر شلسل، از مدیران ارشد فاکس فیچرز:"تام به سرعت به یکی از هنرپیشگان همه‌فن حریف سینما تبدیل شده و مثل هنرپیشگان زبردست ثابت کرده می‌تواند خود را در قالب هر شخصیت و موضوع هر فیلمنامه‌ای قرار بدهد. شک ندارم که تام جنبه‌های فیزیکی و ویژگی‌های شخصیتی التون جان را به خوبی به تصویر می‌کشد." گریسی، که کارش را با ساخت آگهی بازرگانی شروع کرده، فیلمبرداری اولین فیلم سینمایی‌اش یعنی مرد موشکی را از پاییز 2014 آغاز می‌کند.

منبع: ماهنامه دنیای تصویر

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.