عشرت شاه محمدی گفت: از تمام ظرفیت‌های وقابلیت‌های مجموعه کاراته استفاده کنیم و کمک از خرد جمعی تصمیم صحیح برای پیشرفت بیش از پیش کاراته بانوان، اتخاذ می‌کنیم.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بالاخره پس از گذشت سه سال و ده ماه عشرت شاه محمدی به جامعه کار‌اته بازگشت تا بار دیگر فضای صمیمی و یکدلی برقرار شود.
 
عشرت شاه محمدی که بیش از 7 سال در سمت مسئول امور بانوان و ‌نائب رئیس بانوان فدراسیون کاراته بود توانست زیر ساخت‌های کار‌اته را به خوبی محکم و تقویت کند که امروزه پس از چهار سال شاهد رشد و به ثمر نشستن تلاش‌های وی هستیم.
 
 در طی 3 الی 4 سال اخیر نائب‌ رئیس سابق بانوان اشرف امینی نیز با بهره بری درست و مدیریتی صحیح در این به ثمر نشستن تیم ملی کار‌اته، بانوان نقشی اساسی را ایفا کند.
 
عشرت شاه محمدی پس از سال‌ها دوری ظاهری از جامعه کار‌اته جمعه 27 دی ماه در هفته دوم از دور رفت سوپر لیگ کار‌اته بانوان حاضر شد تا بار دیگر مدیریتی موفق را به نمایش بگذارد.
 
 وی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سه  سال و ده ماه از رویارویی با عزیز‌انم در کاراته‌ دور بودم و امروز به شکر پرودگار فضای کا‌راته را بسیار مثبت و مشتاق و علاقمند دیدم واز این روحیه و نشاط بسیار خوشحال شدم.
 
وی در پاسخ به این سوال که چه تضمینی‌ برای کادر‌های فنی کاراته بانوان و مسئولیت‌های آنها در نظر گرفته اید گفت: با یک بررسی کلی در خصوص سیاست‌ها و نقطه نظرات ریاست محترم کاراته و همچنین با کمک گیری از خرد جمعی امیدوارم به یک نتیجه مثمر ثمر برسیم تا کمکی برای رشد هر چه بیشتر کاراته باشد.
 
 وی افزود: مدیری می‌تواند بگوید که من در کارم موفق هستم که از تمام ظرفیت‌های مجموعه‌اش استفاده کند و من نیز حداکثر استفاده را در بکارگیری از این ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها می‌کنم تا انشاءالله‌ به جایگاه  آرمانی کاراته بانوان دست پیدا کنیم.
 
 شاه محمدی در ادامه در خصوص  حضور افسانه باقری بانوی ارشد کاراته ایران در فضای کاراته و بازگشت وی به جمع دوستد‌ارنش گفت: افسانه باقری یکی از پیشکسوتان و نیرو‌های با ارزش کاراته بانوان است که با تصمیم داریم از وجود ارزشمند و تجربیات کارآمد و برای پیشرفت هر چه بهتر کاراته حداکثر استفاده کنیم.
 
انتهای پیام/
در لیگ مجتبی را در چشم‌های حاضرین دیدم که خود را در برابر این همه احساسات و جهت ملزم می‌دانم که از تجربیات گذشته‌ام استفاده کرده و نقاط ضعفی را که قبلا داشتم برطرف کنم و نقاط قوتم را تقویت تا شاید بتوانم با مدیریتی درست جوابگوی همه لطف و محبت دوستان باشم.
انتهای پیام/

برچسب ها: جمعی ، خرد ، پیشرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار