نائب رئیس هیئت تکواندو مازندران از آغاز برگزاری مسابقات تکواندو بانوان مازندران در رده سنی خردسالان به‌مناسبت بزرگداشت دهه فجر در نکا خبر داد.

راضیه سینایی در گفتگوبا خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: مسابقات تکواندو بانوان خردسال مازندران در نکا با هدف گرامیداشت سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و نکوداشت دهه فجر در حال برگزاری است.

وی افزود: این دوره از بازی‌ها با حضور تکواندوکارانی از شهرهای مختلف استان از گلوگاه تا رامسر در نکا در حال برگزاری است.

سینایی یادآور شد: حدود 300 تکواندوکای مازندرانی دختر از امروز رقابت خود را برای کسب عنوان قهرمانی در این دوره از مسابقات آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با توجه به تعداد شرکت‌کنندگان در نوع خود بی‌نظیر است که با توجه به توانمندی هیئت تکواندو نکا در سالن سردار طوسی در حال برگزاری است.

نائب رئیس هیئت تکواندو مازندران خاطرنشان کرد: نفرات اول این دوره از مسابقات برای انتخابی تیم مازندران به اردوی انتخابی کشور اعزام می‌شوند.

سینایی با اشاره به اینکه حدود 50 داور، ناظر و گروه فنی در این دوره از مسابقات فعال هستند، یادآور شد: با برنامه‌ریزی انجام شده در این دوره از مسابقات و با هدف افزایش سطح فنی و کیفیت داوری و همچنین افزایش کیفیت برگزاری مسابقات از داوران گیلانی نیز دعوت به همکاری شده است.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات 12 داور گیلانی، بازی‌ها را داوری می‌کنند که از این تعداد چهار داور گیلانی بین‌المللی هستند.

سینایی گفت: این بازی‌ها در رده خردسالان در گروه سنی بین هفت تا 10 سال برگزار می‌شود./ش

برچسب ها: آغاز ، نکا ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.