شهردار ناحيه سه منطقه هشت از لایروبی انهار در این ناحیه خبر داد.

دیانتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت:  اداره خدمات شهری و فضای سبز ناحیه سه به منظور پاکیزگی محلات  و جلوگیری از آبگرفتگی و رشد و تزاید جانوران موذی اقدام به شست و شو و لایروبی انهار در سطح ناحیه کرد.

وی افزود: این عملیات  در خیابانهای گلبرگ ،ولیعصر ،  بزرگراه امام علی (ع)،مدنی،طاووسی،16 متری اول و دوم،ارباب مهدی،ده متری بانک و انصاری فر ، نوروزی فرو عباس مرادی انجام شد و مساحت كار انجام شده بالغ بر 17850 متر   است.

وی با اشاره به جمع آوری نخاله غیر مجاز در ناحیه 3 گفت: اداره خدامت شهری ناحیه سه بمنظور جلوگیری از بی نظمی سیمای  منظر شهری و ارتقا سطح نظافت ناحیه بصورت روزانه نخاله های سطح این ناحیه را جمع آوری میکند و میزان جمع آوری نخاله های غیر مجاز را حدود 620متر مکعب اعلام نمود.

دیانتی با اشاره به صدور  مجوز حفاری گفت: این  اداره طی نیمه اول ماه جاری به منظور لوله گذاری و کابل کشی توسعه شبکه آب گاز و برق و مخابرات نسبت به دادن مجوز حفاری شرکتی و خانگی در سطح ناحیه اقدام کرد و  تعداد حفاری شرکتی صادر شده را حدود 23 مورد اعلام نمود.

وی ادامه داد: این اداره به منظور هدایت آبهای سطحی و ارتقاء کیفی معابر طی نیمه اول ماه جاری  نسبت به انجام جدولبندی انهار در خیابانهای ارباب مهدی ، رحمتی ،گلبرگ و مدنی اقدام کرد و متراژ عملیات انجام شده بالغ بر 425 مترطول بصورت پراکنده بوده است.

دیانتی خاطر نشان کرد: این اداره  طی  نیمه اول ماه جاری به منظور ارتقاء کیفی و بهسازی معابر پیاده رو ها نسبت به انجام لکه گیری و مرمت  آسفالت در خیابانهای اصلی و فرعی در سطح شش محله این ناحیه اقدام کرد و حجم عملیات انجام شده بالغ بر  90 تن است.
 انتهای پیام/

برچسب ها: عملیات ، انهار ، لایروبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار