مدیر تیم‌های فوتبال باشگاه پرسپولیس درخصوص تساوی دربی 78 گفت: بازی تدافعی تیم استقلال باعث شد که دربی 78 با نتیجه مساوی به پایان برسد.

 محمد پنجعلی مدیر تیم‌های فوتبال باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ افزود: به هر حال استقلالی‌ها در محوطه جریمه تجمع کرده بودند بازی تدافعی را سرلوحه کارشان قرار دادند.
 
پنجعلی در ادامه اظهار داشت: بازیکنان ما خوب بازی کردند اما در نتیجه‌گیری ناموفق بودند وی در مورد عدم تعویض بازیکنان از سوی کادر فنی بیان کرد: بازیکنان داخل زمین کم اشتباه ظاهر شدند. بر این اساس علی دایی دست به ترکیب تیم نزد.
 
پنجعلی تصریح کرد: به هر حال بازیکنان پرسپولیس خوب بازی می‌کردند بر این اساس دلیلی بر تعویض بازیکنان نمی‌دید.
 
وی درباره درگیری پیام صادقیان با خلعتبری بیان کرد: این دو بازیکن تحت فشار بودند به خاطر همین با یکدیگر درگیر شدند به هر حال اتفاق مهمی نیست و این دو بازیکن بعد از بازی با یکدیگر آشتی کردند. بر این اساس در تیم پرسپولیس رفاقت حاکم است و شکلی در تیم وجود ندارد.
 
وی درباره‌ی گفته‌های ماجدی بر تعداد زیاد اعضای کادر فنی در نیمکت پرسپولیس گفت: ماجدی به دنبال قاتل بروسلی است. اگر نتیجه بازی سه برد صفر به نفع استقلال اعلام شود آن وقت مسئولان این تیم درست از حاشیه بر می‌دارند.
 
استقلالیها در زمین مسابقه نتوانستند نتیجه بگیرند قصد دارند با مطرح کردن تعداد زیاد سرمربیان در نیمکت پرسپولیس حاشیه درست کنند.
 
وی درباره دلایل تساوی بازی دربی سرخابی‌ها گفت: حساسیت بیش از حد بازی دربی استرس و ترس از باختن عوامل تساوی بازی‌های دربی هستند. در مجموع بازیکنان ما بی‌پروا و با شجاعت بازی کردند اما استقلالیها 10 نفره در محوطه جریمه‌شان جمع شدند و مانع گلزنی تیم پرسپولیس شدند.
 
وی درباره خداحافظی مظفری زاده از دنیای داوری بیان کرد: به هر حال ما باید به مظفری زاده خسته نباشید بگوئیم چرا که وی جزو بهترین داورها بوده و قضاوت خوبی هم در داوری قضاوتش داشته است.
 
به جز چند داور که با کارهایشان ضربه بزرگی به جامعه داوری زدند مابقی داورها قابل احترام هستند و حقشان در این فوتبال داده نشده است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال استقلالیها هدفشان که همانا نتیجه تساوی دربی بود رسیدند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: محوطه ، تجمع ، تعویض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار