تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران 29 دی تا 11 بهمن ماه میزبان هشت نمایش در سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خواهد بود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل  از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، بر اساس برنامه اعلام شده از سوی دبیرخانه سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، یکشنبه، 29 دی ماه، نمایش "افسونگر" از تهران نوشته  مهدی کوشکی و کارگردانی مصطفی کوشکی به مدت 55 دقیقه روی صحنه می‌رود. این نمایش در دو بخش تئاتر "نسل نو" و "مسابقه تازه‌های تئاتر ایران" حضور دارد.
دوشنبه، 30 دی و سه‌شنبه، 1 بهمن ماه، نمایش "در باب تفریحات سالم و غیرسالم" از تهران نوشته سید احسان عرفانی و کارگردانی مشترک فریبرز کریمی و احسان عرفانی به مدت 90 دقیقه اجرا می‌شود. این نمایش نیز در دو بخش تئاتر "نسل نو" و "مسابقه تازه‌های تئاتر ایران" حضور دارد.

چهارشنبه، 2 بهمن ماه، نمایش "کوپن" از تهران نوشته سپیده خمسه نژاد و کارگردانی سید جواد روشن به مدت 90 دقیقه روی صحنه می‌رود. این نمایش در دو بخش "چشم‌انداز تئاتر ایران" در سال 93 و "مسابقه تازه‌های تئاتر ایران" حضور دارد.

پنجشنبه و جمعه، 3 و 4 بهمن ماه،  نمایش "خیال بی‌ خیال" از اصفهان نوشته فاطمه مکاری و کارگردانی احسان فاضلی به مدت 60 دقیقه اجرا می‌شود. این نمایش در دو بخش برگزیدگان "تئاتر مناطق" و "مسابقه مرور تئاتر ایران" شرکت کرده است.

شنبه  و یکشنبه، 5 و 6 بهمن ماه، نمایش "فلان و چنان، حکومت خان جان" از خمین نوشته رضا شاهبداغی و کارگردانی مهدی محمدی به مدت 50 دقیقه روی صحنه می‌رود. این نمایش در دو بخش برگزیدگان "تئاتر مناطق" و "مسابقه بین‌الملل" حضور دارد.

سه‌شنبه، 8 بهمن ماه، نمایش "یوبیتسومه" از تهران به نویسندگی و کارگردانی نیما نادری به مدت 70 دقیقه اجرا می‌شود. این نمایش در دو بخش تئاتر "نسل نو" و "مسابقه تازه‌های تئاتر ایران" شرکت دارد.

پنجشنبه، 10 بهمن ماه، نمایش "تب تند ط!" از تهران نوشته محمود احدی نیا و کارگردانی رضا رشادت به مدت 70 دقیقه روی صحنه می‌رود. این نمایش در دو بخش تئاتر "نسل نو" و "مسابقه تازه‌های تئاتر ایران" حضور دارد.

در آخرین روز سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز جمعه، 11 بهمن ماه، نمایش "زندگی در تئاتر" از تهران نوشته دیوید مامت و کارگردانی محمد برهمنی به مدت 90 دقیقه اجرا می‌شود. این نمایش در بخش "جشنواره جشنواره‌ها" حضور دارد.

گفتنی است، تمامی اجراهای تماشاخانه استاد انتظامی در دو نوبت 17 و 19 به صحنه‌ می‌روند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار