رئیس حزب جمهوری خلق از احزاب مخالف دولت در ترکیه، دولت رجب طیب اردوغان را به تلاش برای انحراف افکار عمومی از پرونده گسترده فساد درکشور، متهم کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ قلیچدار اوغلو با ابراز تردید در صداقت دولت ترکیه، اعضای کابینه را به بی توجهی به منافع ملت و تلاش برای پر کردن جیب هایشان متهم کرد و افزود:« در تحقیقات به عمل آمده پرده از میلیاردها دلار فساد برداشته شد اما همچنان با بیان اینکه بازگشایی این پرونده برای براندازی دولت است سعی می کنند افکار عمومی را منحرف سازند حال آنکه اگر این پرونده ضربه ای هم وارد کرده باشد این ضربه به سود ملت و اموال ملت بوده است».

قلیچدار اوغلو که در استان ارزروم در شمال شرق ترکیه سخن می گفت، افزود:« برخی از نفوذ خود برای ثروت اندوزی فرزندانشان بهره گرفته اند، این افراد شاید بتوانند از مخالفان دولت هر گونه که دلشان بخواهند انتقاد کنند اما نمی توانند ما را به فساد مالی متهم کنند، حرف ما کشور پاک و سیاستی در خدمت مردم است نه سیاستی برای پرکردن جیبها از اموال مردم».

رئیس حزب جمهوری خلق درباره طرح هایی برای فشار بر دستگاه قضایی کشور گفت:« اگر فشارها بر دستگاه قضایی ادامه پیدا کند رشوه خواری و فساد مشروعیت خواهد یافت آن زمان ضربه اصلی بر پیکر کشور وارد می شود و ترکیه از چشم جهانیان خواهد افتاد».


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار