مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه19، از اجرای طرح ملودی بازیافت در منازل شهروندان این منطقه خبر داد.

 دادپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح ملودی بازیافت در منازل شهروندان منطقه 19 در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر ترویج فرهنگی تفکیک مواد بازیافتی و پسماندهای خشک و تر از مبدأ، ارتقای سطح آگاهی و آشنایی شهروندان با این فرهنگ در محلات 13گانه منطقه 19 در دست اجرا است.
 
دادپور با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح کارشناسان اجرایی و آموزش اداره بازیافت شهرداری منطقه 19 با حضور منازل شهروندان اقدام به آموزش تفکیک مواد بازیافتی و پسماندهای خشک و تر از مبدأ، جمع‌آوری پسماندهای شهروندان خواهند کرد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: اجرای طرح ملودی در منازل شهروندان محلات 13گانه منطقه 19، توزیع بروشور، سی‌دی و پکیج‌های آموزشی بازیافت توزیع کیسه‌های بازیافت، آموزش چهره به چهره بازیافت از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
دادپور در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره بازیافت شهرداری منطقه 19 افزود: برپایی نمایشگاه بهترین‌ها از دورریختنی‌ها در مدارس منطقه 19، نمایش عروسکی بازیافت ویژه مهدکودک‌ها، مراکز پیش‌دبستانی، خانه‌های اسباب‌بازی و مدارس ابتدایی منطقه، توزیع مخازن ویژه بازیافت در مدارس منطقه 19 از اقدامات دیگر اداره بازیافت شهرداری این منطقه است./
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: بازیافت ، منازل ، شهروند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار