"حسین طاهری": آثار "خورشیدی" یکی از ماندگارترین مجموعه‌ها در عرصه تئاتر بوده که در مجموعه تئاتر شهر محفوظ می‌ماند.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ ظهر امروز مراسم رونمایی از اثار "خسرو خورشیدی" با حضور "حسین طاهری" مدیر مرکز هنرهای نمایشی، "اتابک نادری" مدیر مجموعه تئاتر شهر، "عزت الله مهراوران" بازیگر سینما تئاتر تلوزیون در سالن کنفرانس  مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.


"حسین طاهری" مدیر مرکز هنرهای نمایشی در این مراسم ضمن ابراز خوشحالی برای همزمانی تولد پیامبر ص با جشنواره فجر عنوان کرد: این مجموعه اثار اقای خورشیدی یکی از ماندگارترین مجموعه ها در عرصه تئاتر است که به تصویر کشیده شده و اتفاق بزرگی است که در مجموعه تئاتر شهر محفوظ بماند.

وی ادامه داد: این اثار می تواند به صورت نمادین در تئاتر شهر باقی بماند و از همه‌ی دوستان بابت این کار تشکر می‌کنم.

"اتابک نادری" مدیر مجموعه تئاتر شهر نیز در این مراسم ضمن تبرک تولد پیامبر عنوان کرد. در نظر داشتیم رونمایی از اثار خورشیدی را در جشنواره فجر انجام دهیم و من از قدیم  به پژوهش علاقه داشتم و اولین عنوان کتابی درباره تئاتر اردبیل بود .



وی ادامه داد: بسیاری از تماشاخانه ها هویت تاریخی تئاتر کشور ما هستند که از بین رفته برای ما حسرت شده است.

نادری تصریح کرد:احساسم این است که این تصاویر و اثار با عنوان تابلو و به صورت دائمی در تئاتر شهر باقی بمانند به همین دلیل پیمان پژوهنده به عنوان حامی زحمت کشیدند و این اثار را تهیه نمودند.

"خسرو خورشیدی" طراح و پیشکسوت تئاتر ضمن تشکر از این اقدام بیان کرد: اصولا من کم صحبت می‌کنم و بیشتر دوست دارم عمل کنم اما انچه که امروز خود را با  جهان مقایسه می کنیم متوجه پیشرفت ها خواهیم شد .

وی ادامه داد:ما پایگذار بهترین تئاترهای دنیا هستیم و زمانی که در کودکیم تکیه دولت را می‌دیدم احساسم ان بود که سالن های تئاتر جهان را میبینم.

خورشیدی خاطرنشان کرد :از دست دندرکاران تئاتر که برای  این اقدام زحمت کشیده‌ام  نهایت تشکر را دارم.

گفتنی است؛ خسرو خورشیدی به عنوان طراح زیر تابلوی تئاتر ایران را به یاد سعدی افشار امضا کرد. همچنین حسین طاهری ،اتابک نادری و جمعی از خبرنگاران زیر تابلو ها را امضا کردند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار