فرمانده انتظامی شهرستان کامیاران از کاهش 120 درصدی وقوع جرایم خشن در این شهرستان در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،هادی رفیع‌کیا اظهار داشت: در تمام جهان امنیت زمینه‌‌ساز و بستر تمام فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و توسعه اقتصادی و ... است و در دین اسلام و قرآن به اهمیت این مهم اشاره شده است.

وی با اشاره به امنیت بالا در شهرستان کامیاران افزود: طبق نظرسنجی‌هایی که ارگان‌های مختلف انجام داده‌اند استان کردستان از امنیت مطلوب برخوردار است و شهرستان‌ها و به ویژه کامیاران هم امنیت قابل‌قبولی دارد.

رفیع‌کیا ادامه داد: در حقیقت مؤلفه اصلی و شاخص تامین امنیت، مردم هستند و جوانان این مرز و بوم در اقصی نقاط ایران اسلامی برای حفظ  امنیت و دفاع از آن جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

فرمانده انتظامی کامیاران خاطر نشان کرد: افزایش 34 درصدی تماس‌های مردم با نیروی انتظامی در 9 ماه سال‌جاری و اعزام ماموران نیروی انتظامی برای رسیدگی به خواسته‌های مردمی ثمره اعتماد به این دستگاه است که جای خوشحالی دارد.

وی در ادامه بیان کرد: در 9 ماه امسال کشف وقوع سرقت 113 درصد رشد داشته است که نشان از اهتمام نیروی انتظامی دارد.

رفیعی‌کیا با اشاره به اینکه معتادان عامل بیشترین جرایم سرقت هستند، افزود: در صورتی که زمینه‌ای برای جمع‌آوری آنان فراهم شود، آمار سرقت‌ها کاهش قابل‌توجهی خواهد داشت.

وی از کاهش 120 درصدی وقوع جرایم خشن در شهرستان کامیاران خبر داد و گفت: در بحث تصادفات هم با کاهش 34 درصدی مواجه بوده‌ایم و طی امسال و سال‌ گذشته آمار فوت‌های تصادفات درون‌شهری به صفر رسیده است.

فرمانده انتظامی کامیاران برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح شهر را یکی از مهم‌ترین اقدامات در بحث مبارزه با مواد مخدر خواند و یادآور شد: در این ارتباط 25 نفر از عوامل اصلی فروش و توزیع مواد مخدر دستگیر شدند.

رفیعی‌کیا در پایان تصریح کرد: شماره تلفن197 با هدف افزایش ارتباط مردم با نیروی انتظامی راه‌اندازی شده و مردم می‌توانند هر گونه نظری در بحث اقدامات انتظامی را با این شماره در میان بگذارند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کردستان ، کامیاران ، جرایم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.