صدها عنوان کتاب درسی حوزوی و دینی توسط دفتر انتشارات اسلامی وابسته به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در نمایشگاه کتاب استان قم عرضه شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، دفتر انتشارات اسلامی وابسته به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یکی از ناشران برجسته قم و ایران است که همواره پای ثابت نمایشگاه‌های کتاب در سطح استان و کشور به شمار می‌رود. در نهمین نمایشگاه کتاب استان قم غرفه این ناشر با مساحتی بیشتر از سال‌های گذشته خود را آماده استقبال از بازدیدکنندگانی کرده است که بیشتر آن‌ها را طلاب، اساتید و دانشجویان تشکیل می‌دهند.

از جمله کتاب‌های موجود در غرفه این ناشر می‌توان به «وسائل‌الشیعه و مستدرکها» در 22 جلد، مجموعه 26 جلدی «مفتاح الکرامه»، «جواهرالکلام» در 44 جلد و مجموعه آثار شهید دستغیب اشاره کرد.

«صحیفه امام علی(ع)»، «مشاوره در آینه علم و دین»، «علم‌الحدیث»، «درایة الحدیث»، «چهل حدیث» اثر امام خمینی (ره)، «قاموس الرجال»، «آموزش فلسفه» اثر علامه محمدتقی مصباح یزدی و «ترجمه و شرح بدایة الحکمة» از دیگر آثاری هستند که در غرفه دفتر انتشارات اسلامی به چشم می‌خورند.

ارائه تخفیف‌های قابل توجه به خریداران جزو ویژگی‌های همیشگی غرفه دفتر انتشارات اسلامی در نمایشگاه‌های کتاب استان قم است به طوری که بازدیدکنندگان می‌توانند مجموعه صحیفه 14 معصوم (ع) را که در 19 جلد منتشر شده به قیمت 112 هزار تومان خریداری کنند در حالی که قیمت پشت جلد آن 140 هزار تومان است.

صدها عنوان کتاب حوزوی درسی و سایر موضوعات دینی هم در این غرفه وجود دارد و با تخفیف 20 درصد در اختیار عموم بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد ضمن اینکه خریداران می‌توانند از 20 درصد تخفیف در قالب بن‌کارت‌های الکترونیکی ویژه نمایشگاه کتاب هم استفاده کنند.

برچسب ها: قم ، عرضه ، صد ، کتاب ، حوزوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.