جشنواره کودک و نوجوان به همت شهرداری قم در نهمین نمایشگاه کتاب استان قم برپا شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، نهمین نمایشگاه کتاب استان قم امسال در فضایی جدید و در پنج طبقه پذیرای عموم علاقه‌مندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

در طبقه فوقانی مجتمع ناشران، یعنی محل جدید برگزاری نمایشگاه کتاب استان قم، جشنواره کودک و نوجوان به همت سازمان فرهنگی ورزشی و معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری برپا شده است.

در این جشنواره انواع غرفه‌ها ویژه گروه سنی کودک و نوجوان همچون «بیا به مکتب خونه»، «اهدای جوایز»، «سنجش سلامت و تغذیه کودکان» با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، «کودک و خلاقیت»، «کودکان و مهدویت»، «عکاسخانه صورت‌های بامزه» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و «کودک و نماز» با همکاری ستاد اقامه نماز استان قم در معرض بازدید و استفاده عموم قرار گرفته‌اند.

مجموعه این غرفه‌ها با استقبال گسترده خانواده‌ها روبه‌رو شده به طوری که بیشتر بازدیدکنندگانی که دارای فرزندان کودک و نوجوان هستند در طبقه فوقانی نمایشگاه یعنی محل برگزاری جشنواره کودک و نوجوان حضور می‌یابند.

گفتنی است نهمین نمایشگاه کتاب استان قم و نیز جشنواره کودک و نوجوان از 29 دی تا پنجم بهمن ماه سال جاری در مجتمع ناشران استان قم و در دو نویت صبح 9 الی 12 و عصر 15 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان خواهند بود./ش

برچسب ها: قم ، جشنواره ، کودک ، نوجوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.