رئیس هیت کشتی استان قم از حضور قطعی دو کشتی گیر قمی در مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام(ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محسن حلوایی تصریح کرد: رقابت های کشتی بین المللی جام یادگار امام روزهای سوم و چهارم بهمن ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود و دو کشتی گیر از قم هم در این مسابقات به روی تشک می روند.

وی ادامه داد: این مسابقات در حالی به میزبانی تهران برگزار می شود که فدراسیون کشتی برنامه ریزی وسیعی برای برگزاری مطلوب رقابت ها انجام داده و کشتی گیران کشورمان در میدانی کاملا جدی و حساس با رقبای مطرح خارجی به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به کشتی گیران قمی حاضر در این دوره از رقابت های جام یادگار امام (ره) عنوان داشت: در وزن 75 کیلوگرم امیرحسین مولایی و در وزن 130 کیلوگرم عباس نوری به نمایندگی از قم در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) در حالی به میزبانی تهران در سالن شهدای هفتم تیر این شهر به انجام می رسد که کشتی گیرانی از 11 کشور خارجی از قاره های آسیا، اروپا و آفریقا برای حضور در این رقابتها اعلام آمادگی کرده اند و این دوره از مسابقات قرار است به مدت دو روز برگزار شود.

حلوایی بیان کرد: کشتی گیران دعوت شده به این دوره از رقابت های بین المللی جام یادگارامام (ره) در اوزان 57، 61، 65، 70، 74، 86، 97 و 125 کیلوگرم با یکدیگر پیکار می کنند در حالی که در این اوزان کشتی‌گیران مطرحی از داخل و خارج از کشور حضور دارند و البته یکی از آنها امیرحسین مولایی است که در وزن 74 کیلوگرم برای به دست آوردن مدال تلاش می کند.

وی یاد آور شد: این کشتی‌گیر آینده‌دار و مستعد در حالی در وزن 74 کیلوگرم به دهمین دوره مسابقات بین المللی جام یادگارامام (ره) دعوت شده است که در آخرین موفقیت خود امسال در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور موفق به کسب مقام سوم شد.

برچسب ها: قم ، کشتی ، جام ، بین ، المللی ، یادگار ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.