نمایش "تردید نکن هوراشیو" نوشته سعید هاشمی پور به کارگردانی عباس اقسامی در تماشاخانه انتظامی روی صحنه می‌رود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، این اثر نمایشی از 14 بهمن ماه با حضور حسین محب اهری هر شب ساعت 19:30 در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان ایران اجرا می شود.

این نمایش که در بخش ایران سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به اجرا در آمده بود، با طراحی صحنه مینی مال و انتزاعی به شکل سه سویه روی صحنه رفت.

به گفته عباس اقسامی، در اجرای عمومی این اثر سعی شده است با برخورداری از قصه ای روشن تر، ریتم تندی که مخاطبان از این اثر در جشنواره تئاتر فجر شاهد بودند رفع شود تا تماشاگر نمایش فرصت بیشتری برای هضم وقایع داستان داشته باشد. بر اساس سخنان عباس اقسامی شیوه بازی ها و شکل اجرایی این اثر برگرفته از کمدی دلارته است و به لحاظ محتوایی یک نقیضه است.

نمایش "تردید نکن هوراشیو" ادامه نمایشنامه هملت است و مربوط به دورانی است که فورتینبراس به قدرت می رسد و رویه ای پیش میگیرد که به دیکتاتوری ختم می شود و از سوی دیگر هوراشیو با اجرای هملت مردم را برعلیه دولت تشویق می کند و...

در این نمایش حسین محب اهری، مهران نائل، علی تقی زاده، مهدی حاجیان و بهناز نادری به ایفای نقش می پردازد. همچنین رضا مهدی زاده طراحی صحنه نمایش را برعهده دارد. 

گفتنی است، این اثر نمایشی کاندیدای بازیگری در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بوده است.

علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند برای رزرو تلفنی با شماره 09367917169 تماس حاصل فرمایند. همچنین فروش اینترنتی بلیط این نمایش به زودی در سایتهای تئاتر نت و تیوال انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار