مدیر پایانه مرزی و نماینده سازمان راهداری و حمل و نقل از حمل محموله های گوگرد این مجتمع گازی توسط شرکت های حمل و نقل شهرستان برای جابجایی کالا در سطح کشور خبرداد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، کریم نوایی در جمع مشتریان و خریداران گوگرد این شرکت با بیان مطلب فوق افزود: با توجه به وجود واحدهای صنعتی در شهرستان سرخس و جاده ترانزیتی سرخس به مشهد، این امکان وجود دارد تا شرکت های حمل و نقل شهرستان بتوانند جابجایی کالا و محموله های مشتریان گوگرد پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد را بر عهده بگیرند.

وی اظهارداشت: شرکت های حمل و نقل فعال در سرخس از پتانسیل بالایی در ترانزیت کالا در کشور برخوردار هستند که این موضوع برای پایانه مرزی شهرستان اثبات شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: مشتریان گوگرد پالایشگاه خانگیران که متقاضی حمل و نقل محموله های گوگرد هستند می توانند ضمن عقد قرارداد با شرکت های حمل و نقل شهرستان سرخس، حمل گوگرد خود را به این شرکت ها واگذار کنند.

نوایی بیان کرد: با توجه به مصوبات شورای عالی هماهنگی ترابری کشور، خریدار باید برای حمل محموله خود با صاحب کالا و شرکت حمل و نقل نسبت به ایجاد قرارداد اقدام کند.

نماینده سازمان راهداری و حمل و نقل در سرخس تاکید کرد: شرکت های حمل و نقلی که مجوز از سازمان حمل و نقل جاده ایی دارند باید در بحث قرارداد حمل کلیه موارد شامل آهنگ حمل، مبلغ حمل و تاریخ حمل را رعایت کنند.

وی یادآور شد: به غیر از شرکت های فعال حمل و نقل در سرخس، چهار شرکت دیگر هم آمادگی دارند تا در بحث حمل و نقل و محموله های خریداران گوگرد پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد

یاری گرشرکت ها و واحدهای صنعتی کشور باشند.

گفتنی است: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در شرق کشور، تامین کننده گاز طبیعی شش استان کشور شامل خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، گلستان، مازندران و بخشی از استان سمنان است./ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.