بدون شک بازار گجت های هوشمند، یکی از پرسود ترین تجارت های جهان به شمار می رود و در این میان اسمارت فون ها یکه تازی می کنند، هم اکنون اپل و سامسونگ با اختلاف زیادی در این بازار در صدر قرار دارند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از بر اساس آماری که NDP Group در پایان سه ماهه چهارم سال 2013 میلادی منتشر کرده است، سهم اپل و سامسونگ در بازار بزرگ آمریکا نسبت به مدت مشابه در سال گذشته میلادی افزایش داشته است.

بر همین اساس در طول سه ماهه پایانی سال 2013 میلادی کمپانی اپل با  دو اسمارت فون 5S و 5C توانسته حدود 42 درصد کل فروش اسمارت فون ها در بازار آمریکا را به خود اختصاص دهد، پس از اپل، سامسونگ با 26 درصد در جایگاه دوم قرار دارد. این در حالی است که سهم اپل و سامسونگ در سال گذشته به ترتیب برابر با 35 و 22 درصد بوده است که این مسئله نشان از افزایش 7 درصدی سهم اپل و 4 درصدی سامسونگ در سال میلادی جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.



اما بر خلاف این دو کمپانی، هیچ کدام از تعقیب کنندگان آن ها نتوانسته‌اند به موفقیت چندانی دست پیدا کنند، به طوری که هیچ شرکتی در این مدت نتوانست سهم خود از بازار آمریکا را به بیش از 10 درصد افزایش دهد، شرکت های موتورولا، ال جی، اچ تی سی و بلک بری با سهمی زیر 10 درصد رتبه های سوم تا ششم بازار آمریکا را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار