فیلم‌های این دوره از جشنواره فیلم فجر از تنوع موضوعی بیشتری برخوردار است.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از مدیریت ارتباطات،ناصر ضمیری کارگردان فیلم «با دیگران»، گفت: امیدوارم فیلم درایام جشنواره فیلم فجر اکران شود تا درمعرض قضاوت منتقدین، داوران و اهالی رسانه قرار بگیرد. احساسم این است که «با دیگران»می‌تواند به خوبی با مخاطب به برقراری ارتباط بپردازد.

وی اضافه کرد: شاید به این خاطر که فیلم دارای قصه‌ای ساده و به دور از تکلف و پیچیدگی‌های معمول است. من دراین فیلم سعی کرده‌ام عواطف آدم‌ها را در ساختار و فیلمنامه طوری لحاظ کنم که قابلیت برقراری ارتباط با مخاطب را داشته باشد.

این کارگردان در ادامه خاطرنشان کرد: تصور می‌کنم این دوره از جشنواره فیلم فجر می‌تواند منجر به اتفاقات مطلوبی در حیطه سینما شود. آن طور که دورادور از کارکرد جشنواره خبر دارم و اخبار مربوط به آن را پیگیری می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که حضور فیلمسازان شاخص و پیشکسوت و فیلم اولی‌ها می‌تواند کیفیت قابل قبولی را در جشنواره امسال رقم بزند.
 
ضمیری گفت: گذشته از این‌ها، فیلم‌های این دوره به لحاظ کیفی قابل قیاس با سال گذشته نیست.

وی در ادامه گفت: درواقع، فیلم‌های این دوره از جشنواره فیلم فجر از تنوع موضوعی بیشتری برخوردار است و قطعا درارتقاء و اعتدال سینمای ایران نقش به سزایی داشته باشد.
 
این کارگردان اضافه کرد: امیدوارم عدالت در جشنواره امسال درباره نمایش تمام فیلم‌ها به شکل یکسان برقرار شود و داوران به کیفیت آثار توجه بیشتری کنند و شرایط به گونه‌ای نباشد که تنها تعدادی از فیلم‌ها دیده شوند و باقی مهجور و در انزوا باقی بمانند.شرایط مساوی اکران آرزوی من دراین دوره از جشنواره است.
 
ضمیری ادامه داد: در سال‌های گذشته بیشترین فعالیت خود را بر ساخت آثار مستند و کوتاه گذاشتم و امسال که اولین تجربه ساخت فیلم بلند را به دست آورده‌ام مشتاقم بدانم که فیلم از جانب مخاطبان چگونه محک می‌خورد.زیرا همان طور که اشاره کردم در فیلم «با دیگران»از نگاهی جدی و متفاوت به یک مسئله اجتماعی توجه کرده‌ام.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: فیلم ، جشنواره ، فیلمفجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.