هفته ششم از دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور روز چهارشنبه دوم بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حساس‌ترین دیدار هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور میان تیم‌های پیکان تهران و شهرداری تبریز در تبریز برگزار می‌شود. 
 
 شاگردان حسین معدنی که در هفته‌های اخیر مقابل حریفان خود نتایج قبولی را کسب کرده‌اند در شرایطی میزبان پیکانی‌ها هستند که خودرو سازان دو بازی گذشته خود را به سختی و در بازی‌های پنج سته پیروز شده اند.
 
 تبریزی‌ها اگر حتی سه امتیاز کامل این دیدار به دست آورند  جایگاه‌شان در مکان ششمی جدول رده بندی تغییر نخواهد کرد اما فاصله امتیازیشان‌ با دیگر رقبا کمتر خواهد شد.

** بندر عباسی‌ها به دنبال جبران  باخت فنی

 تیم‌های میزان خراسان و آلومینیوم المهدی بندر عباس در هفته ششم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال  باشگاه ‌های کشور در بندر عباس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
 
 بندر عباسی‌ها که در هفته پنجم نیم فصل دوم به خاطر حواشی به وجود آمده زمین را ترک کرده بودند طبق اطلاعیه سازمان لیگ باخت فنی خورده  و سه امتیاز را از دست دادند و در این دیدار مقابل شاگردان جبار قوچان نژاد به دنبال جبران ناکامی دیدار قبل هستند.
 
میزانی‌ها هم که بازی هفته گذشته خود را مقابل پیکان در اوج شایستگی سه بر دو واگذار کردند برای ماندن در جمع مدعیان و بالا نشین ها به دنباله غلبه بر حریف میزبان خود هستند نتایج دیدار تیم‌های میزان و آلو‌مینوم ‌المهدی بندر عباس می تواند تغییراتی  را در جدول  رده بندی ایجاد کند.

**فلامینگو‌های غمگین در مصاف با صدرنشین

 تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته هفدهم  مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در کاشان مقابل تیم باریج اسانس کاشان صف آرایی خواهد کرد.
 
 شاگردان مصطفی کارخانه که در دو هفته اخیر مقابل حریفان خود موفق به کسب نتایج قابل قبول نداشتند با دو اختلاف امتیاز نسبت به  تیم متین ورامین همچنان در صدر جدول رده بندی ایستاده‌اند.
 
 دیدار این هفته تیم‌های باریج اسانس کاشان و شهرداری ارومیه از آن جهت حائز اهمیت است که هر دو تیم به دنبال جبران ناکامی‌های گذشته خود هستند.
 
 ارومیه ای ها که فصل خوبی را امسال تجربه نکرده‌اند ناکامی‌هایشان در نیم فصل دوم به اوج خود رسیده است یدا.. کارگر پیشه نوید روز‌های خوب و  درخشانی را در هفته های آینده داده است ولی باید دید نماینده دیار فلامینگو‌ها این بار در برابر کاشانی‌ها چگونه ظاهر خواهد شد.

**زاهدانی‌ها و مصاف با گندی‌ها

 تیم والیبال شهرداری زاهدان در هفته ششم از دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال  باشگاه‌های کشور میزبان تیم بازرگانی جواهری گنبد است.
 
تیم والیبال گنبد که در هفته گذشته برد شیرین سه امتیازی را مقابل بندرعباسی‌ها به دست آورده بود و  در حالی مقابل زاهدانی‌ها صف‌آرایی می‌کند که ریکاردو‌ پشت خط زن برزیلی خود را با سلامت کامل در اختیار دارد .
 
زاهدانی‌ها هم این بار در خانه خود  به دنبال  کسب سه امتیاز بازی و رهایی از سقوط به لیگ دسته یک است آنها بازی هفته قبل مقابل نوین کشاورز را سه بر دو واگذار کرده بودند.

**نارنجی‌پوشان میزبان آملی‌ها

 تیم والیبال کاله‌ آمل در هفته ششم  از دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگا‌ه‌های کشور در مجموعه ورزشی  انقلاب کرج به مصاف تیم سایپا‌ ‌می رود.
 
آملی‌ها که به واسطه حضور پاسور‌ هلندی خود در نیم فصل دوم مقابل حریفانشان‌ نتایج قابل قبولی را کسب کرده‌اند و به قول سکاندار‌ شان پوست اندازی کردند.
 
 نارنجی‌پوشان سایپا‌ در شرایطی میزبان آملی‌ها هستند که قعر نشینی آنها تا  حدودی تثبیت شده است ولی با آوردن یاران خارجی نشان دادند که هنوز  نا امید نیستند  و برای حفظ سهمیه لیگ برتری تلاش می‌کنند.

** کهکشانی‌ها در پایتخت

 تیم والیبال  متین ورا‌مین در هفته ششم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال در تهران به  مصاف تیم  نوین کشاورز می‌رود.
 
 رانیل‌ بانیولی‌ سرمر‌بی ایتالیایی و تراز اول تیم متین ور‌امین که توانست در هفته های اخیر با کسب نتایج قابل قبول فاصله امتیازی تیم را با صدر نشینی به حداقل  برساند.
 
 ملی‌پوشان ورا‌مینی در شرایطی به مصاف تیم نوین کشاورز می  روند که شاگردان مسعود آر‌مات پیش از بازی اعلام کرده بودند حریف دست و پا بسته‌ای نبوده و با جنگد‌نگی هرچه تمام از امتیاز آوری حریف جلوگیری خواهند کرد.
 
 به طور قطع ورامینی‌ها در تهران کار راحتی پیش روی ندارند و برای گرفتن یک پوئن باید بجنگند.

**جدول رده بندی لیگ برتر والیبال

 تا پایان دیدار‌های هفته ششم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم باریج اسانس کاشان با 37 امتیاز همچنان صدر نشینی خود را حفظ کرده است جایگاه دیگر تیم‌های لیگ برتر تا پایان هفته هفدهم به شرح زیر است:
 
1-    باریج اسانس کاشان 37 امتیاز
2-    متین ورامین   35 امتیاز
3-    میزان خراسان 33 امتیاز
4-    پیکان تهران 28 امتیاز
5-    کاله مازندران 28 امتیاز
6-    شهرداری تبریز 24 امتیاز
7-    جواهری گنبد 22 امتیاز
8-     نوین کشاورز 21 امتیاز
9-    آلومینیوم المهدی بندر عباس 19 امتیاز
10-     شهرداری ارومیه 19 امتیاز  
11-    شهرداری  زاهدان 13 امتیاز
12-    سایپا البرز 9امتیاز 

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، دور ، برگشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار