فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از اجرای277 پروژه در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی از محل اعتبارات قرارگاه خاتم‌الانبیا خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،سردار رجبی گفت:احداث 11 مدرسه، 13 غسالخانه، 7 مسجد، 9 خانه عالم، 5 کتابخانه، 11 پل، 2 مورد فاضلاب روستایی، 125 مورد کمک به بازسازی مساجد، 11 مورد زمین ورزشی و 7 مورد آبرسانی روستایی از جمله طرح‌هایی هستند که در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی انجام شده است.
وی با بیان اینکه  هزار و 81 پروژه هم در قالب طرح‌های بسیج سازندگی در روستاهای استان اجرا شده است گفت:احداث 18 کتابخانه روستایی و 11 مدرسه، 24 خانه عالم، 91 غسالخانه، احداث 105 زمین ورزشی در روستاها، 40 مورد آبرسانی روستایی، ساماندهی 11 گلزار شهدای روستایی و 7 مورد آبرسانی در روستاها از جمله این پروژه‌هاست.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود:تعمیر و بازسازی 19 خانه محروم، احداث یک مدرسه شبانه‌روزی، 15 مورد بهسازی جایگاه دام، احداث 5 استخر دو منظوره، تعمیر و بهسازی 570 مورد مدرسه در قالب طرح هجرت و احداث 64 دهیاری را از دیگر طرح‌های اجرایی سپاه کردستان در بخش سازمان بسیج سازندگی برشمرد.
سردار رجبی با اشاره به اینکه طر‌ح هایی که زودبازده، عام‌المنفعه و کم‌هزینه است توسط خود سپاه استان انجام می‌شود گفت: 277 پروژه از این آمار در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی و از محل اعتبارات قرارگاه خاتم‌الانبیا انجام شده است.
وی بابیان اینکه 1358 پروژه محرومیت‌زدایی و سازندگی در مناطق محروم استان در طول سه سال گذشته اجرا شده است گفت:277 پروژه از این آمار در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی و از محل اعتبارات قرارگاه خاتم‌الانبیا انجام شده است.


انتهای پیام/
برچسب ها: سازندگی ، سپاه ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.