اينترپل مهرگان اميرخسروی برادر مه آفريد را به دليل اتهامات وی در پرونده فساد سه هزار ميليارد تومانی تحت تعقيب قرار داد.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در اواسط فروردین سال گذشته "محمودرضا خاوري" در ليست پليس اينترپل قرار گرفته بود که نامي از برادر متهم رديف اول پرونده اختلاس سه هزار ميلياردي و همدست خاوري در اين فهرست به چشم نمي‌خورد؛ اما به درخواست ايران طي سال 91 پليس بين‌الملل نام محمود رضا خاوري، رئيس سابق بانک ملي و از متهمان پرونده "اختلاس سه هزار ميليارد توماني" را در فهرست افراد تحت تعقيب قرار داد.
 
حال پس از گذشت چند ماه، نوبت "مهرگان اميرخسروي" برادر "مه‌آفريد خسروي"، متهم رديف اول پرونده اختلاس سه هزار ميليارد توماني رسيده است.
 
مهرگان اميرخسروي برادر مه‌آفريد با افشاي اختلاس سه هزار ميليارد توماني بعد از محمودرضا خاوري دومين نفري بود که به کانادا گريخت و اين در حالي است كه هر دوي اين افراد تحت تعقيب، تابعيت کانادايي دارند.   
 
سرانجام پليس بين‌الملل، نام و مشخصات "مهرگان اميرخسروي"، را نيز همچون "محمودرضا خاوري" در فهرست افراد تحت تعقيب قرار داده است.

پليس بين‌الملل "مهرگان" را با اتهامات رشوه، تحصيل مال نامشروع، کلاهبرداري و جعل اسناد عنوان کرد و این در حالی است که مهرگان امیرخسروی و همسرش طوبی عبدالله‌زاده سیاهکلی در شهر مونترال کانادا بسر می‌برند، که اداره مهاجرت کانادا درخواست اقامت این زوج را نپذیرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار