معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و رئیس کمیته تزئینات و آذین بندی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اهم برنامه های این نهاد را به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید محمدهادی ایازی در نشست خبری که امروز یک بهمن به میزبانی دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: شهرداری تهران مجموعه اقدامات گسترده ای را به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیش بینی کرده است که در سطح شهر تهران و همچنین شهرستانهای این استان به اجرا خواهد گذاشت.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه نسل جوان باید با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنایی پیدا کند گفت: این امر با راهکارها و راهبردهایی قابل اجراست و ایام دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای تحقق این مهم است.
 
وی با اشاره به دیدار مسئولین شهرداری تهران با مقام معظم رهبری در هفته گذشته تصرح کرد: ایشان در این دیدار، بحث مدیریت جهادی را مطرح کردند و اجرای برنامه های دهه فجر امسال با تکیه بر مدیرت جهادی برنامه ریزی شده است.

 ایازی تقویت خودباوری در جوانان را یکی از ضروریات جامعه امروز عنوان کرد و گفت: دشمن شناسی، بصیرت و حفظ میراث امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی از دیگر موضوعاتی است که در برنامه های دهه فجر باید مورد توجه قرار گیرد.
وی هویت بخشی به سیمای بصری شهر تهران را یکی از برنامه های مهم شهرداری برشمرد و افزود: مردم انتظار دارند، فضای شهر در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب، متفاوت باشد و این فضاسازی به همت شهرداری محقق خواهد شد.

ایازی نصب پرچم های مرتفع در تمام مسیرهای اصلی شهر را از اقدامات شهرداری در آستانه دهه فجر عنوان کرد و گفت: پرچم ایران به عنوان نماد هویت ملی در واحدهای تجاری و فرهنگی که در مراکز اصلی تهران واقع شده اند به اهتزار در می آید.

وی همچنین از تجدید بیعت شهرداران،معاونین، مدیران محلات، شورایاران و رؤسای سازمان های تابعه شهرداری با آرمانهای امام راحل در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و عنوان کرد: شهردار تهران به اتفاق سایر مسئولین شهرداری در حرم حضرت امام خمینی(ره) حضور پیدا می کنند.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: برگزاری نمایشگاه عکس تحت عنوان " من انقلابی ام " و ارایه محصولات فرهنگی تحت عنوان " انقلاب اسلامی، ولایت و بصیرت " از مهمترین برنامه های فرهنگی ایام الله دهه فجر محسوب می شوند.

ایازی تصریح کرد: برپایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت سراهای محله در 2 هزار نقطه پایتخت، اکران فیلم های انقلابی در سراهای محله، تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران همچنین توزیع کتاب راه اینجاست...  دیگر برنامه های شهرداری تهران به شمار می روند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: ارایه خدمات حمل و نقل و تسهیل حضور شهروندان در مسیرهای راهپیمایی، بهره گیری از ظرفیت های جشنواره مردمی شمسه در مسیر راهپیمایی و ارایه خدمات ویژه فرهنگی به شهروندان، برپایی 22 ایستگاه فرهنگی در مسیر راهپیمایی، ایستگاه فرهنگی محله انقلابی و محله نمونه در مسیرهای تعیین شده از خدماتی است که روز 22 بهمن اجرا خواهد شد.

ایازی گفت: جزئیات بیشتر برنامه های مجموعه شهرداری تهران در ایام الله دهه فجر به زودی اطلاع رسانی خواهد شد و اصحاب رسانه در جریان کامل فعالیت های پیش بینی شده قرار می گیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فجر ، جهادی ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار