کاوه مهدی: نمایش "پوتین‌ها" در اولین اجرای جشنواره تئاتر فجر مورد داوری قرار گرفت و مسئولان فرهنگی اجرای بعدی این اثر را مورد عنایت قرار نداده‌اند.

کاوه مهدوی کارگردان تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: نمایش "پوتین‌ها" پیش از اجرا در جشنواره تئاتر فجر، در جشنواره مقاومت و به واسطه همان اجرا که اثری برگزیده محسوب شد به جشنواره تئاتر فجر ورود پیدا کرد.
 
مهدوی بیان کرد: این سومین اثرم است که موفق به اجرای عمومی نمی‌شود.
 
این کارگردان تئاتر اظهار داشت: نمایش "نقد و بررسی فحش و کتک" با وجود بازی بازیگران حرفه‌ای و همچنین نمایش "انسان پرداخت نمی‌شود" که در جشنواره دانشگاهی جایزه کارگردانی را اخد کرده اجرای عموم نگرفته‌اند البته اسدی به اجرا رسیدن "انسان پرداخت نمی‌شود" را در تالار مولوی پذیرفته است.
 
این کارگردان تئاتر عنوان کرد: این نمایش در اولین اجرای جشنواره از سوی مسئولان فرهنگی مورد داوری قرار گرفت و متأسفانه آن اجرا با مشکلاتی مواجه شد و مسئولان حاضر نیستند اجرای دیگر این اثر را مورد عنایت قرار دهند.
 
مهدوی تصریح کرد: آثارم در هفته اول جشنواره در اولین اجرا داوری شد. اهل لابی نیستم اما دیگران به این نحو با اجرای موفق‌تری روبه رو هستند. این کارگردان تئاتر اظهار داشت: این نمایش دغدغه مردمی را روایت می‌کند که پای خود را از دست داده و در جانباز نامیدن خود دچار تردید است به همین دلیل خود را به عنوان جانباز دفاع مقدس مطرح نمی‌کند.
 
مهدوی بیان کرد: اجرای این اثر در سالن کارگاه نمایش منجر به ایجاد هزینه‌هایی شد زیرا تغییر طراحی صحنه، هزینه‌ای بالغ بر یک میلیون را برای ما درپی داشت.
 
این کارگردان تئاتر خاطر نشان کرد: باید کمک به هزینه‌ها به صورت عادلانه باشد اجرا شود و کارها باتوجه به شرایط و هزینه‌ها، مورد حمایت قرار گیرد.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.