شمار دیگری از افراد مسلح تروریست در حملات ارتش سوریه در حلب ، درعا و دیر الزور کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ؛ یک منبع نظامی به سانا گفت همه اعضای چند گروه تروریستی در منطقه شیخ نجار ، حریتان ،‌ بزاعه ، رسم العبود ، شهرک صنعتی ، اطراف نیروگاه حرارتی ، حمیمه البلاط و ورودی منطقه دیرحافر در حملات نیروهای ارتش سوریه کشته شدند.

این منبع افزود یگانی از نیروهای ارتش سوریه تلاش کردند به ساکنان محله های سید علی و حمیدیه در شهر حلب حمله کنند  که دهها نفر از تروریستها در درگیری با نیروهای ارتش سوریه کشته شدند. این منبع گفت شماری از تروریستها در محله های صاخور ، الانصاری ، دیر جمال ، حیدریه، بستان القصر ، کاستیللو ، مرجه ، بنی زید در شهر حلب به هلاکت رسیدند یا زخمی شدند و چندین دستگاه خودروی حامل اسلحه و مهمات تروریستها نیز منهدم شد. یک منبع نظامی به سانا گفت یگانهایی از ارتش سوریه چندین مخفیگاه تروریستها را در اردوگاه نازحین و بجابجه در درعای بلد ، اطراف گمرک قدیمی و محله کرک در شهر کرک منهدم کردند و شماری از تروریستها را کشتند.

همه اعضای یک گروه تروریستی که در تلاش بودند به یکی از مواضع نظامی در اطراف خیابان  اردن در درعای بلد حمله کنند در درگیری با نیروهای ارتش سوریه کشته شدند. یگانهایی از ارتش چندین مخفیگاه تروریستها را در سلمین ، صیدا و عتمان در حومه درعا منهدم کردند و دهها تروریست کشته یا زخمی شدند.

در دیروز الزور نیز نیروهای ارتش یک تونل مورد استفاده تروریستها را در محله عرفی منهدم کردند و دهها تروریست در حملات ارتش به تعدادی از مخفیگاههای تروریستها در محله ها و مناطق دیر الزور کشته یا زخمی شدند که برخی از آنها از اعضای گروهک احرار الشام بودند.

یگانهایی از ارتش سوریه با اعضای یک گروه تروریستی مسلح وابسته به جبهه النصره در محله راشدیه درگیر شدند و دو تروریست را کشتند. چندین تروریست دیگر در محله صناعت در دیر الزور کشته شدند. نیروهای ارتش تونلی به طول 22 متر را نزدیک یک مجتمع تجاری در محله عرفی در دیر الزور منهدم کردند.


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار