قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص بازی تدارکاتی با رئال مادرید گفت: مسئولان باشگاه رئال مادرید موافقت کردند که درخواست ما را برای انجام بازی دوستانه بررسی کنند.

بهروز منتقمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بر این اساس قرار بر این شد که مسئولان رئال مادرید بعد از جام جهانی نظر نهایی‌شان را اعلام کنند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: باشگاه رئال مادرید قرار شده که بازی دوستانه با تیم پرسپولیس را جزو برنامه‌هایش بعد از جام جهانی قرار بدهد و اگر تفاهم‌نامه‌ای این 2 باشگاه صورت بگیرد این بازی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: به هر حال باشگاه رئال مادرید با درخواست باشگاه پرسپولیس موافقت کرده و قرار است بعد از جام جهانی تصمیم نهایی را در مورد بازی دوستانه با تیم ما بگیرند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص تامین هزینه‌ بازی دوستانه با رئال مادرید بیان کرد: بازی تدارکاتی و دوستانه با تیم‌های مطرحی همچون میلان و رئال مادرید اقتدار باشگاه پرسپولیس را می‌رساند به هر حال اسپانسرها هزینه‌های بازی تدارکاتی با رئال مادرید را تأمین می‌کنند اسپانسرها از طریق تبلیغات و پخش زنده تلویزیونی به منافعشان می‌رسند و ما هم بهره‌ای از این بازی می‌بریم.

وی در باره احتمال برکناری رویانیان توسط وزیر ورزش اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان صاحب اختیار باشگاه‌های سرخابی است براین اساس وزیر ورزش و جوانان هر موقعی که تشخیص دهد تغییر و تحولاتی در دو باشگاه انجام می‌دهد.

منتقمی درمورد پرداخت پول توسط وزارت ورزش اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان تا الان هیچ پولی به باشگاه پرسپولیس نداده است همان‌طور که قدوسی سخنگوی باشگاه اعلام کرده رویانیان سند خانه‌اش را گرو گذاشته و وام از بانک گرفته است .

براین اساس بخشی از مطالبات بازیکنان از این طریق پرداخت شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم وزارت ورزش و جوانان به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال کمک کند تا مشکلات مالی این دو تیم برطرف شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
سلام.
خب معلومه که رئال مادرید قبول میکنه.!.چون میدونه که میتونه بیشترین گل زده شده در تاریخ فوتبال در یک بازی را بزنه.!!!!!
نتیجه ی این بازی معلومه.!.
رئال مادرید 99999999999 - پرسپولیس 0.


با تشکر.
آخرین اخبار