"کیوان ساکت" در نشست کنسرت "دستهای بهم پیوسته" از اجرای موسیقی نواحی و موسیقی غربی در این کنسرت خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر در نشست کنسرت "دست‌های بهم پیوسته" که عصر امروز در خانه موسیقی برگزار شد "کیوان ساکت" گفت: اعتقاد دارم که می‌توان عصر شکوهمندی موسیقی ایرانی را برگرداند، همان طور که ما این شکوهمندی را در آثار اساتیدی چون "حسین علیزاده "، خانواده "کامکارها" و خانواده "پایور" مشاهده کرده‌ایم و من همیشه از بروز حالاتی که به شکوهمندی موسیقی در حین نوازندگی آسیب بزند پرهیز کرده‌ام.
 
ساکت اظهار داشت: در کنسرت 8 بهمن بخش‌هایی از موسیقی نواحی ایران و موسیقی گیلان را روی صحنه می‌بریم و در بخشی دیگر شاهد اجرای موسیقی کردی و حضور خواننده کرد هستیم.
 
وی تصریح کرد: در این اجرا گروه کر شانزده نفره، پنج نوازنده و خواننده کرد و یک خواننده محلی ما را همراهی می‌کنند و آهنگ‌هایی که اجرا می‌شود ساخته‌ی خودم و بر روی اشعاری از "فریدون مشیری" ، "هوشنگ ابتهاج"  و "ژاله اصفهانی" است.
 
وی افزود: در این کنسرت سه کار غربی متشکل از یک اثر فانتزی، یک اثر از موتزارت و یک اثر از اروپای شرقی اجرا می‌کنیم و سعی کرده‌ایم در این اجرا زیبایی، شکوهمندی و هیجان وجود داشته باشد.
 
"مجتبی عسگری" خواننده این گروه در این نشست گفت: با کنسرت "دست‌های بهم پیوسته" تصور می‌کنم پس از چندین سال اتفاق خوبی در بخش اجرایی موسیقی رخ می‌دهد.
 
گفتنی است؛ کنسرت "دست‌های بهم پیوسته" 8 بهمن در دو نوبت با حضور "کیوان ساکت" و خوانندگی "وحیدتاج"،" مجتبی عسگری" ، "رضا فلاحی" و "شاهو حسینی" در برج میلاد برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار