تحقیقات "دانشگاه تربیت مدرس" تنها مختص به همکاری بادانشگاه‌های ایران نیست چنانچه تاکنون 471 تحقیق با همکاری دانشگاه‌های آمریکا صورت گرفته است.

جعفر مهراد رئیس مرکز منطقه‌ای علوم و فناوری ISC در گفتگو با خبرنگار  دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، گفت: اعضای هیئت علمی" دانشگاه تربیت مدرس" در مطالعات و نشر آثار علمی خود با سایر دانشگاه‌ها همکاری دارند چنانچه تعداد هزار و 177 مقاله با همکاری دانشگاه آزاد، هزار و 164 مقاله با دانشگاه‌ تهران، 905 مقاله با دانشگاه علوم پزشکی تهران و 350 مقاله با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تولید شده است.

وی افزود: دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر، شهید بهشتی، صنعتی شریف، انستیتو پاستور و دانشگاه رازی نیز پنج موسسه آموزش عالی دیگر هستند که به ترتیب در تحقیقات علمی با دانشگاه تربیت مدرس همکاری داشته‌اند.

مهراد خاطرنشان کرد: همکاری "دانشگاه تربیت مدرس" در تحقیقات علمی تنها محدود به دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران نمی‌باشد، چنانچه اعضای هیأت علمی این دانشگاه تعداد 471 مقاله خود را با همکاری آمریکا، 245 مقاله با کانادا، 229 مقاله با انگلستان، 145 مقاله با آلمان، 142 مقاله با استرالیا، 110 مقاله با مالزی، 105 مقاله با ژاپن، 104 مقاله با چین و 80 مقاله را با هلند به رشته تحریر درآورده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه ، علمی ، تحقیق ، تربیت ، مدرس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار