ظهر امروز در سالن جلسات سیما از خبرنگاران برجسته سومین جشنواره بین‌المللی جام جم تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، مراسم تقدیر از رسانه‌ةای فعال در سومین جشنواره بین‌المللی تلویزیونی جام جم که ظهر امروز با حضور مهدی فرجی دبیر سومین جشنواره جام جم، امیر محمدی دبیر اجرایی جشنواره و علی ستوده‌نیا مسئول ستاد خبری در سالن جلسات سیما برگزار شد.




در ابتدای این مراسم "علی ستوده‌نیا" مسئول ستاد خبری سومین جشنواره بین‌المللی جام جم ضمن تشکر از حضور اهالی رسانه و همکاری لحظه به لحظه آنان با جشنواره گفت: از همه تلاشهای اصحاب رسانه تشکر می‌کنم و امیدوارم تمامی نکات ذکر شده در چهارمین جشنواره بین‌المللی جام جم مثمر ثمر واقع شود.

بنابر این گزارش،‌ بعد از صحبتهای خبرنگاران، مستندی بسیار کوتاه از صحبتهای هنرمندان درباره جشنواره جام جم پخش شد.



در ادامه این مراسم؛  مهدی فرجی دبیر سومین جشنواره بین‌المللی جام جم ضمن خیر مقدم به اهالی رسانه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر طولانی شدن مراسم اختتامیه جشنواره جام جم گفت: تصور ما بر این بود که اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی جام جم راس ساعت 11 تمام شود ولی برنامه‌هایی خارج از نوبت پیش آمد که این مراسم را طولانی‌تر کرد.

وی ادامه داد: تصمیم ما بر این بود که «دو خواننده و دو بخش نمایشنامه و شعر» به جشنواره اضافه شود ولی به دلیل سرعت زیاد این بخشها حذف شد.

فرجی تصریح کرد: اگر می‌خواستیم بخشهای جشنواره را مجزا کنیم شاید با حواشی بسیاری روبرو می‌شدیم بنابراین هر 6  بخش را در یک روز به قضاوت و داوری گذاشتیم.

وی با اشاره به نظر مردمی و جای خالی آن در این جشنواره اظهار داشت: انتخاب مردمی برای سومین جشنواره تلویزیونی جام جم ممکن نشد و امیدواریم سال آینده بتوانیم برنامه‌ریزی خاص را در این مورد داشته باشیم.

فرجی در خصوص جدا شدن سریال‌ها از جشنواره ابراز داشت: به طبع سریالها بیشتر در ذهن مردم می‌ماند و اگر می‌خواستیم این بخش را به عنوان مثال از "مستند" و "پویا نمایی" جدا کنیم، عدالت رعایت نمی‌شد.

دبیر سومین جشنواره تلویزیونی جام جم در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر نبود تبلیغاتی خاص برای این جشنواره رسانه ملی گفت: به نسبت جشنواره فیلم فجر و تئاتر فجر جشنواره تلویزیونی جام جم از تبلیغات کمی برخوردار بود ولی در نوع خود توانست بی‌نظیر برگزار شود.

وی با اشاره به دستاوردهای جشنواره تلویزیونی جام جم تصریح کرد: سومین جشنواره بین‌المللی جام جم دستاوردهای  بسیاری را در بر داشت به این منظور که همدلی خاصی میان هنرمندان بارسانه ملی اتفاق افتاد و قریب به 850 هنرمند در این مراسم حضور به هم رساندند و شاید کمتر از 80 نفر غایب بودند که حدود 30 نفر از آنها با ارسال پیامک دلیل نبود خود را اعلام کردند.

فرجی با اشاره به داوری‌ها اظهار داشت: با توجه به حضورم در جشنواره‌های متفاوت این جشنواره بی‌نظیر برگزار شد و بدون تردید تصویری که شما اصحاب رسانه از آن ساختید توانست درخشش این مراسم را صد چندان کند.

 اولین جلسه چهارمین جشنواره بین المللی جام جم در هفته آینده


دبیر سومین جشنواره بین المللی جام جم تصریح کرد: هفته آینده اولین جلسه چهارمین جشنواره بین‌المللی جام جم را برگزار می‌کنیم و ستاد خبری آن برای برنامه‌ریزی این مراسم در سال آینده شکل می‌گیرد.

فرجی درخصوص حضور فیلمسازان در جشنواره بین‌المللی جام جم افزود: بسیاری از فیملسازان در مراسم ما حضور نداشتند که من از آنها عذرخواهی می‌کنم ولی آنها با ارسال پیامک این جشنواره را بسیار موثر دانسته‌اند.

شگفتی حضور فیلمسازان اروپایی در سومین جشنواره بین‌المللی جام جم

دبیر سومین جشنواره بین‌المللی جام جم با اشاره به حضور فیلمسازان اروپایی گفت: برای فیلمسازان و برگزیدگان اروپایی جشنواره جام جم بسیار شگفت انگیز بود و طبق تعارف آنها رسانه ملی را منحصر بفرد دانستند، این نوید را می‌دهم که سال آینده بخش بین‌الملل وسیع‌تر برگزار شود.

وی با اشاره به حضور خانواده‌های معظم شهدا در این مراسم تصریح کرد: با حضور خانواده‌های معظم شهدا، سومین جشنواره بین‌المللی جام جم و با تقدیر از دکتر "دینانی" که به حق ایشان از دانشمندان برجسته حوزه فلسفه در کشور هستند و طرفداران بسیاری هم دارند مجلس ما را نورانی کردند.

فرجی افزود: در تلاش هستیم در سالهای بعد از خانواده‌های معظم شهدایی که دعوت می‌شوند مستندی از آنها را در جشنواره نشان دهیم که امسال متأسفانه فرصت این کار نشد.

قضاوت سخت "ماه عسل"، "زنده باد زندگی" و "پارک ملت"


دبیر سومین جشنواره تلویزیونی جام جم با اشاره به سه برنامه پرطرفدار اجتماعی مردم و قضاوت داوری آنان ادامه داد: قضاوت "ماه عسل"، "زنده باد زندگی" و "پارک ملت" به دلیل پرطرفدار بودن آنها بسیار دشوار بود ولی خوشبختانه نظر مخاطبان به نظر داوران بسیار نزدیک بود.

فرجی ادامه داد: انشاءالله با برنامه‌ریز‌ی‌هایی که صورت می‌گیرد بخش‌های ما در حوزه نمایشی هم دوسالانه می‌شود و هدف دیگر ما در حوزه آثار نمایشی این است که قطب انیمیشن دینی در دنیا شویم.

بنا بر این گزارش؛ در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال و برجسته این مراسم تقدیر شد که اسامی آنها عبارتند از:

در بخش "مجازی خبرگزاری و سایت"



"الهه علیزاده" به عنوان خبرنگار فعال "باشگاه خبرنگاران"، "رامین سفری" دبیر سرویس خبرگزاری "تسنیم"،"مریم فیروزفر" خبرنگار "خبرگزاری فارس"، "علی افشار" دبیر سرویس قاب کوچک تقدیر شدند.

 در بخش "روزنامه و هفته نامه"


 "حسن محمودی" دبیر سرویس فرهنگی روزنامه فرهیختگان، "محمد نصیری" دبیر هفته نامه صدا و سیما تقدیر شدند.

در بخش "عکس"

"رضا ساکی" از خبرگزاری مهر، "مجید حق دوست" از خبرگزاری فارس، "حمید محمد نظر" از هفته نامه صدا و سیما، تقدیر شدند.

در بخش رادیویی

"مارال دوستی" تهیه کننده، سردبیر و گزارشگر "شبکه نمایش رادیو" (برنامه پرانتز باز)، "سید حامد حسینی" "مجری و کارشناس صفحه فرهنگی برنامه صبح بخیر" تقدیر و تشکر به عمل آمد.


انتهای پیام/ص
برچسب ها: جشنواره ، جام جم ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۲:۱۹ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
درود بر خانم علیزاده
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۰۰:۰۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
درود بر خبرنگار فعال فرهنگی باشگاه خبرنگاران
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۱:۴۹ ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
آفرین به خبرنگاران پر تلاش باشگاه خبرنگاران جوان!!!!
آخرین اخبار