استاندار خراسان شمالی بر راه‌اندازی رصد خانه فرهنگی در استان تأکید کرد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، ابوطالب شفقت در نشست با فعالان فرهنگی استان با بیان اینکه شناخت نخستین گام در حوزه مدیریتی است، اظهار داشت: باید حوزه عمل را بشناسیم و در راستای آن برای تحقق برنامه‌ها و فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف گام برداریم.
وی احصاء امکانات، توانمندی‌ها و برنامه‌های فرهنگی در راستای رشد و تعالی هر چه بیشتر در تمامی حوزه‌ها را امری ضروری دانست.
شفقت حوزه فرهنگ را حوزه بسیار وسیع و گسترده دانست و افزود: اصل بشریت به سمت معنویت است و فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی هنری، وسیله‌ای برای رسیدن به معنویت است.
استاندار خراسان شمالی گفت: جامعه‌ای می‌تواند موفق باشد که مهندسی فرهنگی را در دستور کار خود قرار دهد.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: رسانه‌ها در اعتماد سازی و جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسیار اثرگذار است و نقش بی‌بدیلی دارد.
حسین ثابت‌قدم با تأکید بر نقش رسانه‌ها اظهار داشت: نقش رسانه‌ها را در مردم سالاری دینی و تقویت نظام و اقتدار ملی نمی‌توان نادیده گرفت.
وی افزود: رسانه‌ها باید با اطلاع رسانی منطقی و هدفمند فضا را برای برگزاری یک انتخاب با شکوه فراهم کنند.
ثابت‌قدم عملکرد رسانه‌ها را در زمینه تبیین روند و بیان جایگاه مجلس شورای اسلامی در مسیر توسعه و پیشرفت کشور بسیار مهم و اساسی دانست و گفت: با توجه به اینکه دشمنان به دنبال فرصت هستند تا از این طریق برای تحقق اهداف خود بهره بگیرند رسانه‌ها می‌توانند تأثیر بسزایی در خنثی کردن نقشه‌های شوم داشته باشند. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.