وزیر کشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: درجلسه‌ایی که با مدیر مسئول اصحاب رسانه و روزنامه‌نگاران داشتیم موضوع اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر در بین افکار عمومی مطرح شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران رحمانی فضلی در جمع  خبرنگاران گفت: ما از مدیران مسئول رسانه استمداد طلبیدیم که ما را در اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر یاری نمایند ،‌ چون ما با افکار عمومی روبرو هستیم و باید نهایت تلاش خود را در خصوص این امر انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: مدیران مسئول رسانه در این جلسه راهکارها و نظرات خود را در خصوص اجتماعی کردن مواد مخدر دادند تا ما در این  پدیده خطیر اجتماعی استفاده کنیم و طبق گزارش نیروی انتظامی از سال 86 طبق نظرسنجی‌هایی که صورت گرفته ، اولین دغدغه و نگرانی مردم موضوع مواد مخدر و مبارزه با آن بوده است.

رحمانی فضلی تصریح کرد : بنا بر دستور رئیس جمهور در پیگیری مسئله‌ی آتش‌سوزی خیابان جمهوری معاونت و امور شهری و روستایی و تمامی متولیان این کار ازجمله بازرسی کشور،‌ جانشین ما در نیروی انتظامی کل کشور، از وزارت اطلاعات و شهرداری و اسناد و شواهد عینی کارشناسی میدانی می‌شود و چند نفر از افراد زبده در محل حاضر خواهند شد و طی دو هفته مجموع این گزارش‌ها آماده و به رئیس جمهور ارائه خواهد شد.

انتهای‌پيام/

برچسب ها: مبارزه ، مواد ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار