بعد از روزها کش و قوس در اعزام تیم ملی بوکس جوانان به تایلند ؛

مشت‌هایی پر از اشک پشت رینگ های اعزام

بعد از روزها کش و قوس در اعزام تیم ملی بوکس جوانان به تایلند خبر لغو قطعی این سفر تایید شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در حالی که همه چیز برای اعزام ملی پوشان جوان تیم ملی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا آماده بود ناآرامی‌های تایلند برنامه‌ها را بهم ریخت.

تیم پنج نفره‌ای ازمشت‌زنان جوانی که بعد از روزها و البته سال‌ها تلاش نظر موافق مقصودی مدیر سخت‌گیر تیم‌های ملی برای اعزام به قهرمانی آسیا را به دست آورده بودند.

اما این بار مشکلات مالی نبود که برنامه اعزام ملی پوشان به مسابقات برون مرزی را به هم ریخت بلکه ناآرامی‌های تایلند در پای اعزام، سفر را کنسل کرد.

این عدم اعزام اما هم کادر فنی تیم ملی و هم بوکسوران را به شدت ناراحت کرد تا جایی که مشت زنان جوان از کنسل شدن سفرشان به مسابقات قهرمانی آسیا گریه هم کردند، اما باید بپذیریم که فدراسیون در این اعزام نشدن بی‌تقصیر بود و تنها به دلیل حفظ امنیت بوکسوران سفر را کنسل کرد.

تیم ملی بوکس البته مسابقات جهانی را در پیش دارد اما ملی‌پوشان برای اعزام به جهانی نیاز به دیدار تدارکاتی دارند آن هم جوانانی که حضور در هیچ مسابقه برون مرزی را تجربه نکرده اند،
این در حالی است که بزرگسالان نیز شرکت در تورنمنت بوکس بلغارستان را در پیش دارند.

 اردوی دوتیم جوانان و بزرگسالان پس از مدت‌ها در کنار هم بودن جد و برنامه‌هایشان نیز تفکیک شد.

در حالی که 5 مشت زن جوان تیم ملی بوکس جوانان در مبارزات تمرینی در اردو بزرگسالان را هم شکست دادند، حالا پس از لغو این اعزام باید تمرینات خود را دوباره از سر بگیرند تا برای رقابت‌های جهانی اماده شوند، هر چند شاید انگیزه‌هایشان کم شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ورزش ، رزمی ، بوکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار