اردبيل/

راه‌اندازی سامانه پیامکی اطلاع‌رسانی از شرایط و وضعیت جوی اردبیل

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان اردبیل از ایجاد و راه اندازی سامانه پیامکی اطلاع رسانی از شرایط و وضعیت جوی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علی دولتی مهر در رونمایی از این سامانه تصریح کرد: با راه‌اندازی این سامانه تمام مردم استان و کشور می‌توانند تنها با ارسال یک پیام کوتاه از شرایط جوی استان اردبیل آگاه شوند.

وی با بیان اینکه این سامانه قادر به اعلام وضعیت شرایط جوی در شرایط فعلی و 48 و 72 ساعت آینده است، ادامه داد: اردبیل از جمله استان‌های گردشگر پذیر، ترانزیتی و به لحاظ موقعیت جغرافیایی در موقعیت ویژه است و ایجاد این سامانه از ضروریاتی بود که امروز محقق شد.

وی اعلام چگونگی وضعیت جوی در ساعات آینده و دسترسی آسان به وضعیت جوی منطقه را از دیگر اهداف اجرایی این سامانه عنوان کرد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان متذکر شد: هم اکنون با راه اندازی این سامانه شهروندان استان و کشور می‌توانند با ارسال پیش شماره تلفن مورد نظر یا نام شهر به شماره پیامک 20134 آخرین وضعیت هوای فعلی و پیش بینی تولید شده برای شهر مورد نظر را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: همچنین شهروندان استان و سایر نقاط کشور برای اطلاع از پیش بینی 48 و 72 ساعت آینده می‌توانند کد شهر را به همراه عدد 48‌ یا 72 به این شماره پیامکی ارسال کنند تا از شرایط جوی استان آگاهی یابند.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: اردبیل ، سامانه ، پیامکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.