عضو شواری عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع ) همکاری علمای ایران و یمن را سد محکمی برابر وهابیت دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، آیت الله محمدعلی تسخیری در اختتامیه همایش بین المللی ناصر الحق گفت : برای مقابله با تهاجم وهابیت، علمای ایران و یمن باید همکاری متحدی داشته باشند.

وی با اظهار اینکه این همایش می تواند آغازی برای شروع همکاری بین علمای دو کشور باشد، بیان داشت: اتحاد و همکاری علمای این دو کشور می تواند سدی محکم برابر وهابیت باشد که کشور یمن را درحال بلعیدن هستند.

وی با اشاره به حکومت ناصر کبیر در طبرستان و شمال ایران بیان داشت: باید بررسی شود که چه عواملی منجر به تشکیل حکومت های شیعی در مناطق مختلف شده است.

استاندار مازندران نیز با اشاره به وجود بیش از هزار و 300 امامزاده در استان گفت: مازندران دارای مردمان عاشق اهل بیت و پیرو آنهاست.

ربیع فلاح جلودار بیان داشت: مازندرانی ها هیچگاه زیر بار ظلم و جور نرفتند و همواره برابر پادشاهان ستمگر ایستادند و به دوستی خاندان پیامبر (ص) افتخار می کنند.

وی با تکریم از ناصرالحق بیان داشت: وی عالم فقیه و زاهدی بود که تلاشهای بسیاری در راه احیای اسلام و مکتب تشیع بخرج داد و باید اندیشه های این عالم تبیین شود

استاندار مازندران گفت: خدا را شاكريم كه امسال توانستيم با ساخت ساختمان بسيار خوب بقعه متبركه امام زاده ناصرالحق توسط سازمان اوقاف و امور خيريه و اداره كل اوقاف مازندران يكي از دغدغه هاي بزرگان به ويژه مقام معظم رهبري را كه تاكيد داشتند اينجا ساخته شود، رفع كنيم و اين همايش عظيم را از سوي مجمع جهاني اهل بيت در ديار علويان مازندران برپا كنيم./ز

برچسب ها: علما ، جهانی ، سد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.