سرمربی تیم فوتسال شرکت حفاری گفت: کسب جایگاه فعلی را مدیون تلاش بازیکنانم هستم و می‌دانم در برابر تمام رقبا ایستادگی می‌کنند تا امتیاز را از آن خود کنند.

سیدمحمد ناظم‌الشریعه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در جایگاه ایده‌آلی از جدول رده‌بندی قرار گرفته‌ایم در صورتیکه بازیکنان از این پس عملکردی همچون گذشته داشته باشند ارتقا در جدول و حضور در رده‌های بالاتر دور از ذهن نیست. این در حالیست که جمعه 2 رقیب سرسخت حفاری در تبریز فینال نیم فصل دوم را برگزار می‌کنند و برد و باخت آنها در رقابتشان به طور حتم به نتایج کلی ما در طول رقابت‌ها کمک خواهد کرد. پس از تغییراتی که در ترکیب بوجود آمد خوشبختانه بازیکنان از تمام قدرت خود استفاده می‌کنند تا نتایجی در خور فوتسال اهوازی که استعدادهای فراوانی دارد را کسب کنند.

سرمربی تیم فوتبال شرکت حفاری افزود: جایگاه فعلی‌مان در جدول تنها به تفکرات کادر فنی باز نمی‌گردد. تلاش و غیرت تک‌تک بازیکنان در این امر دخیل بوده است در صورتیکه آنها مقابل رقبای سرسخت لیگ فصل جاری ایستادگی نمی‌کردند و در کمال ناباوری دیگرانT آنها را شکست نمی‌دادند حضورمان در پله سوم بعید بود. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و به دلیل اینکه جو و شرایط حاکم بر لیگ بر آنها تأثیر نمی‌گذارد ممنونم. امیدوارم تمام رقبا را به یک چشم دیده و در رقابت‌ها تمام تلاششان را بکار گیرند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ناظم ، حفاری ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار