تیم گرگان در 6 ثانیه به پایان بازی مقابل افرا با پرتاب 3 امتیازی لوکا پتکوویچ بازی را باخته بود که یک 3 امتیازی موفق از نمانیا در 2 ثانیه آخر، برد را به این تیم برگرداند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال افرا که هفته قبل هم با تنها 2 امتیاز در ثانیه های آخر بازی را به صنایع باخته بود این بار شکست بدتری را در 4 ثانیه دیدار مقابل گرگان تجربه کرد. 

دو تیم بعد از 38 دقیقه بازی نزدیک در 2 دقیقه پایانی 68- 68 مساوی شدند اما گرگان با پنالتی های مجید قاسم زاده در ثانیه های آخر 70 بر 68 پیش افتاد که لوکا پتکویچ بازیکن خارجی افرا با یک پرتاب 3 امتیازی تقریبا کار را برای این تیم تمام کرد و در حالی که تنها 2 ثانیه دیگر به سوت نهایی بازی مانده بود، یک 3 امتیازی موفق از نمانیا کواچوویچ، برد 73 بر 71 به نفع گرگان را رقم زد.

مجید قاسم زاده با 20 امتیاز و 8 ریباند بهترین بازیکن گرگان و فرید زرقی با با 21 امتیاز و 4 ریباند بهترین بازیکن افرا بودند.

دردسر کوارتر اول زنجان


تیم همیاری زنجان که بالاخره فرصت استفاده از تمام بازیکنان اصلی خود را در این هفته پیدا کرد در شروع بازی مقابل فولاد ماهان تنها آرن داودی را از بین بازیکنان اصلی در ترکیب اولیه داشت و بعد از کسب دو امتیاز، شاهد 15 امتیاز پیاپی ماهان بود.
 
ماهانی ها در یکی از پر امتیازترین کوارترهای فصل خود با نتیجه 34 بر 10 کوارتر اول را تمام کردند و کار زنجان نیز در همینجا تمام شد.

بازیکنان زنجان تا ثانیه های آخر هم برای جبران این اختلاف تلاش کردند اما در نهایت با نتیجه 68 بر 63 بازی را واگذار کردند.

سامان ویسی که از اواسط کوارتر اول به بازی آمد، 17 امتیاز و 3 ریباند مقابل تیم سابق خود ماهان به دست آورد و به همراه بنی کوچویی با 11 امتیاز و 7 ریباند بهترین تیمش بود. 

محمدرضا اکبری با 13 امتیاز، 8 ریباند و 3 پاس گل موثرترین بازیکن ماهان بود. عماد سلمانی و جواد داوری هم با 16 امتیاز بهترین امتیازآوران تیمشان بودند.

زنجانی ها دومین جلسه محرومیت تماشاگران خود را مقابل ماهان گذراندند.

4 بازی بالای 100 امتیاز

پتروشیمی بندرامام در یک بازی بالای 100 امتیازی دیگر با نتیجه 101 بر 52 استقلال قشم را برد.
ارسلان کاظمی این هفته برای دقایقی در ترکیب تیم قرار گرفت اما باز هم حامد آفاق در لیست تیم نبود. 

پتروشیمی با 17 برد همچنان بدون باخت در صدر جدول لیگ قرار دارد.

تشویق شاهین طبع در خانه حریف

تیم دانشگاه آزاد که در نیم فصل اول هم مقابل هفت الماس قزوین دچار مشکل شده بود، شروع بسیار بدی در بازی امروز هم داشت. دانشگاه ابتدا 8 بر صفر در 4 دقیقه اول عقب افتاد و کوارتر اول را 18 بر 8 واگذار کرد اما در ادامه به تدریج تا ده دقیقه آخر بازی را گرفت. 

دانشگاه با نتیجه 72 بر 57 برنده نهایی بازی بود.

مهران شاهین طبع سرمربی دانشگاه آزاد که سالها قبل با تیم صبامهر در قزوین مربیگری کرده بود، از سوی هزار تماشاگر این شهر تشویق شد.

محمدی و صالحی بازیکنان هفت الماس با 11 امتیاز بهترینهای تیمشان بودند. محمد جمشیدی و ابراهیم توماس هم هر کدام با 17 امتیاز بهترینهای آماری دانشگاه بودند. 

صعود صنایع به رده ششم

در پایان هفته تیم صنایع ماهشهر با گرفتن جای همیاری به رده ششم جدول صعود کرد. همیاری و هفت الماس یک رده پایین رفته، هفتم و هشتم شدند.

تیمهای گرگان و قشم هم جای خود را در رده های دهم و یازدهم عوض کرده و گرگان دهم شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: گرگان ، شهرداری ، افرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار