صدا و سیما به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) برنامه‌های شاد و مفرحی را برای این روز پخش کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، این هفته رادیو و تلویزیون با رویدادهای مختلفی همراه بود.

 
بنابراین گزارش؛ در مهمترین رویداد این هفته رادیو و تلویزیون، رسانه‌ ملی به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت برنامه‌های مختلف مفرح و شادی را برای این روز تدارک دید.
 
نمایشگاه دستاورد‌های فنی صدا و سیما برای ارائه‌ی تولیدات معاونت توسعه فناوری این سازمان برپا شد، این نمایشگاه با حضور رئیس و معاونان صدا و سیما از 12 محصول برتر فنی رونمایی کرد که در رسانه ملی تولید شده بود.
 

ضرغامی در مراسم رونمایی از 12 محصول گفت: در حال حاضر دو هزار نقطه کور در کشور وجود دارد که باید سیگینال رسانی شود و دولت باید اهمیت بدهد و این موضوع مربوط به صدا و سیما نیست و یک مسئله ملی است.
 

مجموعه "ارمغان تاریکی" که در سومین جشنواره جام جم به عنوان بهترین اثر نمایشی جشنواره جام جم برگزیده شد، از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت همچنین، "ارمغان تاریکی" به زبان آذری دوبله شده و از شبکه جهانی سحر پخش می‌شود.
 
در دیگر رویداد این هفته؛ هیئت داوری بخش رادیو تئاتر معرفی شدند و فرهاد آئیش، شهرام گیل آبادی و جواد  پیشگر جزء داوران این بخش هستند.
 
همچنین، نمایش‌های رادیویی راه یافته به بخش رادیو تئاتر سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند.
 
سرویس تلفن گویای شبکه سلامت با هدف تسهیل در ایجاد ارتباط مخاطبان و سرعت پاسخگویی به بینندگان راه‌اندازی شد، این سرویس پاسخگویی اتوماتیک به شماره 27861900 با امکان ضبط نامحدود پیام‌های صوتی به همت اداره کل ارتباطات زمینی معاونت توسعه و فناوری رسانه تدارک دیده شده است.
 
جمعی از آزادگان دوران دفاع مقدس با حضور در پشت صحنه سریال تلویزیونی "دولت مخفی" در جریان ساخت این سریال قرار گرفتند. 



برنامه این هفته مناظره "قیمت بنزین در سال 93" بررسی کرد.
 
مهلت ارسال برای شرکت در جشنواره میان برنامه‌های شبکه تهران تا پایان سال 92 تمدید شد.
 
سیزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو کلید خورد، طی حکمی از سوی محمدحسین صوفی معاون صدا بهروز رضوی‌نژاد به عنوان دبیر جشنواره منصوب شد.

انتهای پیام/ ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار