معاون عمرانی استانداری تهران هرگونه کاستی در اعمال مدیریت را غیر قابل اغماض دانست و تجهیز امکانات رفاهی شهرک‌های تازه تاسیس را در اولویت اقدامات عمرانی عنوان کرد.

 حسن کریمی معاون عمران استانداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران درباره وجود آب‌های ناسالم در این شهرستان گفت: آب این منطقه از استانداردهای لازم برخوردار است و این معضل نشان دهنده عدم مدیریت و اعمال استانداردهای لازم از سوی مسئولان این شهرستان است.

معاون عمرانی استانداری تهران با بیان اینکه سه هزار نفر با استفاده از این آب آشامیدنی مسموم و به انواع بیماری‌های گوارشی دچار شدند، تاکید کرد: این کاستی به هیچ عنوان قابل اغماض نیست و همانطور که استاندار تهران بر این باور است در هر اقدام و فعالیتی باید سلامت و آسایش مردم در اولویت قرار گیرد دیگر به هیچ عنوان چنین مشکلاتی بوجود نمی‌آید و در پی استاندارد سازی فاضلاب در استان تهران هستیم.

کریمی عدم استاندارد سازی فاضلاب را مشکل اساسی استان تهران دانست و افزود:‌توجه به خدمات رسانی مردم در شهرستان‌هایی که شهرک سازی شده و پروژه مسکن مهر در آن احداث شده را نیازمند توجه ویژه مسئولان و ایجاد امکانات رفاهی در این مناطق را در اولویت نیاز سنجی این مناطق دانست.
انتهای پیام/
 

برچسب ها: کریمی ، نیاز ، مناطق ، تاسیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار