علیرضادبیر با اشاره به مراحل پایانی احداث نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب (ره) گفت:نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برای برگزاری مناسبت‌های بین‌المللی در سطح غرب آسیا تدارک دیده شده است.

  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران علیرضا دبیر ضمن بیان این مطلب به  نارضایتی های گسترده عمومی در زمان برگزاری نمایشگاه های بین المللی اشاره کرد و اظهار داشت : برگزاری نمایشگاه در محل فعلی باعث اتلاف وقت مردم، سرمایه ملی و سوخت شده و آلودگی هوای تهران را افزایش می دهد.
 
وی افزود  : تراکم بیش از حد خودروها، قطع جریان ترافیک و انسداد مسیر در خیابان های پیرامونی و منتهی به محل نمایشگاه نه تنها نارضایتی عمومی را در مردم ایجاد کرده، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و مدیریت شهری را هم دچار مشکل کرده است.
 
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شهر تهران با توصیف وضعیت خیابان های اطراف نمایشگاه بین المللی تهران افزود : این نمایشگاه در حدفاصل بزرگراه های شهید چمران، نیایش، خیابان سئول و خیابان ولیعصر (عج) قرار گرفته و تنها مسیر دسترسی عمومی به آن از محور خیابان سئول است که این مسیر هم به صورت اختصاصی توسط سازمان صدا و سیما از اواسط خیابان مسدود و در نتیجه بن بست شده است.
 
وی اضافه کرد: مشکلات ترافیکی این محدوده بحرانی شده و حتی ترافیک مرکز و جنوب شهر را هم تحت تاثیر قرار می دهد. از طرف دیگر ظرفیت پارکینگ های نمایشگاه هم با تعداد ورودی های آن به هیچ عنوان تناسب نداشته و پاسخگوی نیاز شهروندان نیست.
 
دبیر با اشاره به نمایشگاه شهر آفتاب خاطر نشان کرد: با توجه به دسترسی مناسب شهرآفتاب به وسایل حمل و نقل عمومی و نیز ظرفیت بالای پارکینگ این پروژه، پیش بینی می شود مشکلات فعلی نمایشگاه بین المللی تهران با انتقال به شهرآفتاب به طور کامل برطرف شده و آلودگی هوای شهر تهران هم کاهش پیدا کند.
 
دبیر اظهار امیدواری کرد که تا زمان بهره برداری از مکان جدید نمایشگاه بین المللی تهران، در محل فعلی نمایشگاهی برگزار نشود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار