مهدی پاکدل به همراه ایمان افشاریان نخستین فیلم بلند خود را در مقام کارگردان جلوی دوربین برد و او هم به جمع بازیگران فیلم ساز سینمای ایران اضافه شد

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ مهدی پاکدل به همراه ایمان افشاریان نخستین فیلم بلند خود را در مقام کارگردان جلوی دوربین برد و او هم به جمع بازیگران فیلم ساز سینمای ایران اضافه شد:" پیش از بازیگری تدوین می‌کردم. از آن زمان به ساختن فیلم هم علاقه داشتم اما بعد بازیگری جدی شد و مجالی برای پرداختن به بخش دیگر علاقه‌ام باقی نماند. تا این که در محمد"ص" " مجید مجیدی" بازی کردم واین تجربه باعث شد حس کنم برای بازیگری نیاز به مدتی تامل دارم واز همین مدت برای پرداختن به فیلم‌سازی بهرده بردم."

ایمان افشاریان بیش‌تر در تئاتر شناخته شده و پاکدل ماجرای ساخت این فیلم را به شکل مشترک، چنین توضیح می‌دهد:" با افشاریان تئاتر کار کرده بودیم. یک روز او برایم ایده‌ای را تعریف کرد وتصمیم گرفتمی روی آن کار کنیم. هیچ چشم‌انداز مشخصی هم نداشتیم؛ گفتیم کار کنیم وببینیم به کجا می‌رود کم کم جدی‌تر شد وروی آن دقیق شدیم. وقتی حس کردیم فیلم‌نامه سروشکل گرفته، آن را به آقای دلاویز دادیم که متن را خواند و دوست داشت وبه عنوان سرمایه‌گذار به یاری‌مان آمد."

 پروانه‌ی ساخت اواخر آبان صادر و خیلی زود پیش تولد آغاز شد:" گروه دوستانه‌ای داریم. ترکیبی از جوان‌‌ها وبا تجربه‌های سینما که شرایط ساخت فیلم را برای ما دلچسب کرده است." پیش از هشتاد درصد قصه در شمال " گیلان" می‌گذرد و گروه پس از آن اواخر آذر به تهران آمد و قسمت‌های باقی‌مانده ضبط شد:" تدوین هم‌زمان با فیلم‌برداری شروع شد و امیدواریم به جشنواره برسیم." در این صورت، پاکدل درکنار شهاب حسینی و جهانگیر الماسی یکی از سه بازیگر فیلم اولی این دوره خواهد بود.

منبع:‌ماهنامه فیلم


انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.