سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اعتقاد دارد که شکل باخت تیمش در بازی دوم با مهرام هیچ شباهتی به ذور رفت نداشت و تنها استفاده نکردن از موقعیتها باخت را رقم زد.

 فرزاد کوهیان بعد از دیدار با مهرام در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ابتدا به خستگی تیمش اشاره داشت: سفر هفته قبل ما از گرگان به اصفهان با توجه به کنسلی پرواز طولانی شد و نتیجه آن خستگی بازیکنان بود. البته باخت تیم به حساب این موضوع نیست اما در برخی مواقع تاثیرات این خستگی در کار بازیکنان دیده می شد.

فرصتها را از دست دادیم، مهرام استفاده کرد

وی با اشاره به کوارتر دوم بازی ادامه داد: ما در یک کوارتر بازی واقعا بد بازی کردیم و در مقابل تیم مهرام واقعا خوب بود. در نیمه دوم بهتر بودیم اما فرصتهایی را از دست دادیم که مهرام با فرصت طلبی خیلی خوب از آن استفاده کرد. 

کوهیان این دیدار را به هیچ وجه شبیه به بازی دور رفت نمی داند و می گوید: چهره تیم ما اصلا شبیه به دور رفت نبود. شکل و شمایل این باخت جور دیگری بود. البته مهرام تیم تمرین کرده و کاملا آماده ای است و تیم ما هنوز هم ریتم یکنواختی در بازی ندارد.

نقطه عطف بازی در کوارتر دوم

سرمربی ذوب آهن با اشاره به اشتباهات تیم در حمله و گل نزدن در جاهایی که باید امتیاز گرفته می شد، ادامه داد: ما در مجموع بازی فرصتها را مدیریت نکردیم البته این عدم مدیریت را گردن بازیکنان نمی اندازم چون به سهم خود به خوبی وظایف تیمی را به خصوص در فشار زیاد این بازی انجام دادند اما در مجموع کاری که باید انجام می دادیم استفاده از فرصتها بود که این مورد را خوب مدیریت نکردیم.  

کوهیان اضافه کرد: به جز زمانی که در کوارتر چهارم بازی نزدیک شد، نقطه عطف کارمان را در کوارتر دوم با امتیاز بالای مهرام  و عقب افتادن خودمان می دانم که کار را دشوار کرد و تا پایان هم برای جبران آن دویدیم.

اسلاوکو یک نیمه خوب نبود

وی در مورد بازیکنان تیم تاکید کرد: اسلاوکو در نیمه اول بازی خوب نبود و اگر مانند نیمه دوم کار خود را در آن دقایق انجام می داد، اوضاع فرق می کرد. بازیکنان دیگر هم نوساناتی در بازی داشتند اما منهای کوارتر دوم در بقیه دقایق بازی متعادل بودند. 

سرمربی ذوب آهن اعتقاد دارد: در مجموع برداشت کادر ما این است که تیم در نیم فصل دوم جهش داشته اما هنوز هم با چیزی که می خواهیم فاصله داریم. دوست داریم هماهنگی بیشتر شده، انگیزه و میل به برد در تیم بالاتر رود. 

به یک خارجی دیگر نیاز داریم

کوهیان در مورد برنامه تیمهای حریف برای جذب بازیکنان بسیار خوب در مرحله بعد و وضعیت ذوب آهن بعد از فصل عادی توضیح داد: ما هم نیاز به جذب یک بازیکن خارجی داریم که حداقل جایگاه تیم را حفظ کنیم به هر حال شرایط امسال ویژه است و بحث ارتقا از این جایگاه را هم نداریم. مدیرعامل ما به یکباره تلاش کرده و بسکتبال را به مجموعه بازگرداند. اما ما هم شنیده ایم که تیمهای حریف به فکر این هستند که ترکیب خود را بیش از اندازه قوی کنند به همین دلیل هم برای حفظ تیم خود نیاز به یک بازیکن دیگر در کنار اسلاوکو داریم. با اسلاوکو هم واقعا مشکلی نداریم، وی در زمانهایی که آماده است ایرادی در کارش ندارد و در ابتدای بازی با مهرام هم بیشتر به خاطر خستگی چندان خوب عمل نکرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مهرام ، ذوب ، کوهیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار