فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: شهرستان فیروزکوه با وجود مناطق بکر طبیعی مانند چشمه ساران و حوزچه‌هاي طبیعی در منطقه سیمین دشت و میراث فرهنگی یکی از اضلاع حوزه گردشگری در استان تهران و به خصوص کشور است.

ابولقاسم مهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: بخش دولتی در حوزه گردشگری برنامه ریزی خوبی داشته است ولی برای تقویت ساختار گردشگری این شهرستان به اعتبارات بیشتری نیاز داریم و به همین خاطر ورود بخش خصوصی در این زمینه لازم و اجتناب ناپذیر است.

فرماندارشهرستان فیروز کوه با اشاره به هدف گذاری فیروز کوه در طرح جامع گردشگری شهرستانهای تهران اضافه کرد :هدف گذاری فیروز کوه در قالب طرح جامع گردشگری شهرستانها ی استان تهران اقدام مثبت استانداری تهران است.

مهری در ادامه این مطلب بیان کرد : مسائل حوزه گردشگری شهرستان فیروزکوه از طریق کارگروه های تخصصی با رعایت همه جوانب و موضوعات زیست محیطی کنترل ومدیریت خواهد شد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در خاتمه با تاکید بر عدم شناسایی برخی مکانهای تاریخی و گردشگری در این شهرستان اظهارداشت: نقاط صفر کیلومتری در حوزه گردشگری شهرستان فیروزکوه وجود دارد که با مدیریت تخصصی در این حوزه معرفی و به صورت رسمی ثبت شوند./ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.